Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, det er posten som frakter den fra Oslo og hit. Med Bedriftspakke Flerkolli.

 

''Leveres til de fleste steder innen kl 16 neste dag''. Tviler litt på at jeg har den i morgen, men.

Vet du om vi da får nytt sporingsnummer, eller kan bruke ups sporingsnummeret for å følge xboxen?

Lenke til kommentar

Vet du om vi da får nytt sporingsnummer, eller kan bruke ups sporingsnummeret for å følge xboxen?

 

Du kan bruke UPS sitt nummer, bare du fjerner et tallet som er først.

 

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
22.11.2013 11:55

0024 OSLO

 

er min foreløpige status på selve konsollen. Spillene er ikke innlevert helt enda.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

 

Du kan bruke UPS sitt nummer, bare du fjerner et tallet som er først.

 

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
22.11.2013 11:55

0024 OSLO

 

er min foreløpige status på selve konsollen. Spillene er ikke innlevert helt enda.

Flott! Tusen takk :)
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
22.11.2013 11:56, 0024 OSLO
Lenke til kommentar

Hvor er det best å bestille Forza 5 i fra? mht automatisk norsk moms osv.

Rart at når jeg prata med ms-support for å endre på ordren, fikk jeg lagt til en ekstra kontroller, men Forza 5 mente han ikke hadde release enda, så fikk ikke kjøpt det hos MS Tyskland..

 

Boxen kommer i dag, så skal uansett kose meg glugg med FIFA :)

Lenke til kommentar

Hvor er det best å bestille Forza 5 i fra? mht automatisk norsk moms osv.

 

Rart at når jeg prata med ms-support for å endre på ordren, fikk jeg lagt til en ekstra kontroller, men Forza 5 mente han ikke hadde release enda, så fikk ikke kjøpt det hos MS Tyskland..

 

Boxen kommer i dag, så skal uansett kose meg glugg med FIFA :)

Amazon UK, hvis du velger express frakt så legger de til moms i prisen. Blir omtrent 10-20 kroner dyrere enn vanlig frakt. Men det kan være lurt å vente og se om det er mulig å kjøpe digitalt.

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Har samme status på konsollen og spillet. Om Bring sione bedriftspakker så står det at de skal være fremme før 1600 neste dag, så mulig den kommer til oss utenfor Oslo i morgen da? :)

Er litt usikker på om det faktisk er postgang på annet enn brevpost på Lørdager dessverre. Men kan jo hende, hvertfall om du bor i Trondheim eller litt sør.

 

Hvor er det best å bestille Forza 5 i fra? mht automatisk norsk moms osv.

 

Rart at når jeg prata med ms-support for å endre på ordren, fikk jeg lagt til en ekstra kontroller, men Forza 5 mente han ikke hadde release enda, så fikk ikke kjøpt det hos MS Tyskland..

 

Boxen kommer i dag, så skal uansett kose meg glugg med FIFA :)

Forza 5 koster jo 70(!!!) euro hos MS Store, og da er vel norsk moms inkludert. Så det anbefales ikke å kjøpe den der.

 

Kjøpte 4 spill hos Amazon, kosta meg i underkant av 2200kr, noe som vil si rundt 500kr for hvert spill INKLUDERT express frakt og norsk moms (som de betaler for deg).

Lenke til kommentar

Amazon UK, hvis du velger express frakt så legger de til moms i prisen. Blir omtrent 10-20 kroner dyrere enn vanlig frakt. Men det kan være lurt å vente og se om det er mulig å kjøpe digitalt.

 

Jepps, håper egentlig på at marketplace funker. Har ikke endret locale på profilen min heller, vil teste med vanlig norsk først, så evt gjøre endringer om det ikke fungerer :)

 

edit: typo

Endret av flame01
Lenke til kommentar
Oslo, Norway 11/22/2013 11:27 A.M. The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled. Høres jo ut som att mann bor i ørkenen eller på en øde øy.

Yey, Heia norge å "post" systemet. Vet Molde ikke er mye å skryte av, men det er da tross alt en by med flyplass :p Burde ikke vært problem å fått den på et,

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Er litt usikker på om det faktisk er postgang på annet enn brevpost på Lørdager dessverre. Men kan jo hende, hvertfall om du bor i Trondheim eller litt sør.

 

 

A-post (både brev og pakker) leveres på lørdager :) Reklame og B-post leveres ikke. Servicepakke rett til butikk tror jeg varierer fra sted til sted.

Lenke til kommentar

Den er i Oslo. Registrert og sendt videre med bedriftspakke. Forventet levering er Mandag. Det kan stemme ganske bra faktisk siden det pleier aldri å ta mer enn to dager fra Oslo til Odda. Senest Tirsdag skal eg ha den. Nesten bedre at det ikke er bud på døren, da har man ikke det stresset at man må være hjemme.

 

Edit; Eller er det bud på døren? Forvirret hele veien..

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...