Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I got a little worried about my pre-order from the Microsoft Store for my Xbox One Day One Edition. I contacted them via chat and received the following guidance:


> Starting on November 15th, we will begin authorizing credit cards for the full amount of the order. But that is just a pre-authorization charge that will drop off within 2-3 business days. Then once the order ships, we’ll charge the card for the full amount. This charge will occur sometime between the 15th and the 22nd. Shipping dates will vary by region and location, but all Day One consoles will be shipped to arrive on November 22nd, the release date.


Lenke til kommentar

Nope, det var 4 separate beløp for meg på begge bestillingene mine. 3stk på 5 kr og en på 1kr.

 

På kontrollene var det 2x 5kr tror jeg. Aner ikke hvorfor.

 

Synes det er rart at de sender sendingsbekreftelse til folk forresten, når vi i Norge burde være prioritert først ettersom det tar en del lengre tid i postgang.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Og da er det også en glemmesak å få maskinen tkm release. Kan aldri tenke meg at UPS levere på to dager. Det nekter eg å tro

Da har ikke du fått levert ting av UPS før, er ikke norsk postvesenet vi snakker om her :) Sender de på onsdag som de sa har jeg den på fredag hvertfall :) herlig!

 

Bare å sjekke kalkulatoren :) den har aldri slått feil på tidligere leveringer for meg :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Nå er beløpet reservert på min konto. Går utifra at det blir trukket ganske snart.

 

Snakka akkurat med support, de sa at penger ble trekt dagen det ble sendt, 1-2 dager før release. Så i verste fall må vi vente helt til Onsdag.

 

Sa vedkommende noe om at de kommer til å prioritere tyske kunder til deg? Martin P (som jeg har snakket med hver gang) sa at de kom til å gjøre det når jeg lurte på om det var noen forsinkelser i forhold til min besilling.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et Surface RT fra Microsoft Tyskland i fjor. Da ble varen sendt med UPS 01.11.2012. Jeg fikk den levert 06.11.2012. Den ble liggende fast lenge på Gardermoen.

 

Er ikke kjempeoptimist med å få min Xbox One før langt ute i neste uke.

Endret av hatu
Lenke til kommentar

Nå har disponibelt endret seg med cirka minus 500 euro på kredittkortet mitt. Det tar vel noen dager før det dukker opp i transaksjonslisten (har ikke full kontroll på hvordan kredittkort fungerer)?

 

hatu: 01.11.2012 var en torsdag, så da er ikke det så overraskende at den kom på tirsdagen etterpå grunnet helg.

Lenke til kommentar

Nå er beløpet reservert på min konto. Går utifra at det blir trukket ganske snart.

 

 

Sa vedkommende noe om at de kommer til å prioritere tyske kunder til deg? Martin P (som jeg har snakket med hver gang) sa at de kom til å gjøre det når jeg lurte på om det var noen forsinkelser i forhold til min besilling.

Snakka med Martin P jeg og, men han sa ikke noe om det nei. Han sa bare at han opplyste om informasjon han selv har fått.

 

Hva mener du med at beløpet er reservert? Snakker vi om hele beløpet på rundt 4000kr for XB1 konsollen?

 

Beløpet skal jo ha vært reservert helt siden du bestilte konsollen.

Lenke til kommentar

 

Hva mener du med at beløpet er reservert? Snakker vi om hele beløpet på rundt 4000kr for XB1 konsollen?

 

Beløpet skal jo ha vært reservert helt siden du bestilte konsollen.

 

 

Nå vet jeg ikke hvordan det med reservert beløp fungerer, men der jeg hadde x disponibelt i går har jeg i dag cirka 4140 disponibelt mindre.

 

Edit: Legger til at jeg bestilte min den 20. August

Endret av sinsol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...