Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror de fleste burde sjekke Xbox One pakken sin. Min rakk ikke det første flyet så må vente på neste, men får den fortsatt den 22. i og med at den tar neste fly.

 

FJO!

 

 

EDIT: Kontrollen min rakk flyet

Eneste eg får opp er at konsollen var i Tyskland kl 00.45. Men nå skal ikke eg ha den i morgen

Lenke til kommentar

Hah, min å er der, kom 4,39AM den da. Kommer nok ikke noe fram imårra lell her i byggda.

Først skal det til Oslo. Så 1 da til midten i norge aka Molde. Så tar det alt fra 24-48 timer på dem sisste 55km. På grunn av postens systemer å regler bla bla.

 

Blir over helgen. Men er så J***i kjipt å vit tingene dine bare ligger 45-50min unna å du kan ikke gjøre en dritt annet enn å vennte på systemet. Heia norge

Lenke til kommentar

Hah, min å er der, kom 4,39AM den da. Kommer nok ikke noe fram imårra lell her i byggda.

Først skal det til Oslo. Så 1 da til midten i norge aka Molde. Så tar det alt fra 24-48 timer på dem sisste 55km. På grunn av postens systemer å regler bla bla.

 

Blir over helgen. Men er så J***i kjipt å vit tingene dine bare ligger 45-50min unna å du kan ikke gjøre en dritt annet enn å vennte på systemet. Heia norge

 

 

Fy faen .

 

 

Kan bare glemme levering i dag da

 

hel#*#**##*

 

Husk at det ikke er Posten som skal levere den. UPS er MYE, MYE, MYE raskere enn Posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...