Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er min oppdatert til "In Transit", levering mandag by the end of the day.
Fikk spill og alt sammen av UPS/Amazon idag, men jeg var ikke hjemme. Så jeg spurte om han kunne levere på Rimi'en som var mitt postkontor, men han hadde prøvd det først og fikk fingeren :closedeyes:

 

Ente med at han pælma kassa på verandaen og ønsket meg en fortsatt fin dag :w00t:

 

Så da må jeg vel re-route leveringen min til jobben på mandag skal jeg unngå å få problemer.

Lenke til kommentar

Ser ut som det ordner seg nå, har ikke fått noen oppdatering enda men går det for dere går det vel for meg også.

 

For humors skyld ringte jeg først til Microsoft, og han på kundesenteret i India kunne ikke skjønne at de skulle ha noen invoice. "That can't be" sa han og ba meg ringe UPS. Ringte til UPS, de kunne ikke gjøre noe uten invoice og ba meg ringe Microsoft. Seneste er at jeg prøver å finne direktenummer til varehuset i Eindhoven, men ser ut som det ordner seg så avventer litt.

Lenke til kommentar

Min har fortsatt dette med "Exception" og commercial invoice. Forslag til hva jeg bør gjøre, evnt bare la det vente?

Andre fikk vel løst problemet uten innblanding, og du har vel allerede ringt support? Kan jo se om den livechat-linken popper opp på Microsoft Store (til venstre for ''Kontakt''), og se om de har mer peiling. Men tro meg, det har de nok ikke.

 

Tror heller at UPS vet litt mer, det er vel de som må kontakte MS for å få tak i invoice. Og de har vel direktenummer til de som har ansvaret for det og.

Lenke til kommentar

Må si det er stor forskjell på UPS og Posten. Min pakke har ikke rukket å komme til Trondheim engang fra Oslo etter kl 11:55 i dag tidlig.

 

 

Aff, nå begynner jeg å bli urolig. Ingen ny skanning enda... Skjer med det da. Den ble jo klarert i tollen i går. Kan jo bare slenges innpå flyet nå da...

Ring UPS så du er sikker på at den blir med.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...