Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har UPS Live chat? Uansett, deres system er ganske mye mer nøyaktig enn det på nettet.

 

Ja, var ikke den norske riktignok men. Første jeg snakka med hadde ikkeno info, ble satt over til en annen som heller ikke kunne finne noe...

 

 

EDIT: Prøvde å ringe Norsk Support, stengt.

 

 

 

Hvilke klokkeslett fikk folk departure scan her?

 

Vet at i går så var klokka 23:47 da xbox´en min ikke rakk flyet så er fortsatt litt tid igjen

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

I know the feeling.

 

Uansett, hvorfor får du den ikke i morgen? Har ikke UPS leveringer på Lørdager?

 

Nei, er så tåpelig. Har hørt om de kunne overlevere til en annen fly avgang (evnt passasjer fly) til Norge så betaler jeg eventuelle kostnader og henter den på Gardermoen, men det gikk visst ikke. Så fra i morgen tidlig til søndagskvelden står Xbox´en og loker i Malmø..

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Må si det er stor forskjell på UPS og Posten. Min pakke har ikke rukket å komme til Trondheim engang fra Oslo etter kl 11:55 i dag tidlig.

Samme her, sitter her i Trondheim å venter! ;) Men uansett så leveres bedrftspakker til de fleste steder innen kl 16 neste (uke)dag, ifølge Posten. Håper vi ikke trenger å bekymre oss for IKKE å få den levert på mandag.

Lenke til kommentar

Ble nok sendt ilag med din igår kveld :) Ankom oslo idag tidlig, men siden jeg bor utenfor UPS dekning så er det nå posten som har ansvaret for den.

 

Jagerfly kommentaren var til Deivid_1337 :)

Ok, min har denne statusen fremdeles:

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
22.11.2013 11:55

0024 OSLO

 

 

Er vel i Trondheim i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

Min ble sendt fra oslo idag 11:45 den også!

Skal til Ålesund og så videre til ett mindre sted fra der! Håper den er her imorgen!

Tror jeg må skuffe deg.. bedriftspakke flerkolli (som blir brukt i vårt tilfelle) leveres vanligvis ikke ut på lørdag, da dette er en tilleggstjeneste.

 

https://mobile.twitter.com/posten_service/status/353416606619140096?screen_name=posten_service

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...