Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt noen ville rykter fra mannen som spådde countdown klokken i går at det blir mye mer levende. Noe med å bygge opp communities og byer. Ikke helt sikker. Må se videoen ordentlig. Tenkte det bare var BS helt til spådommen om countdown klokke plutselig viste seg å stemme. Han sa tydelig - "det kommer en annonsering av F4 før E3 - først med en nedtellingsklokke på nettsiden, og den kommer i morgen". Og det gjorde den.

Lenke til kommentar

Er NV og F3 ganske forskjellige? Merkar ein godt at det er to ulike studio som står bak?

 

Har berre spelt F3 av alle Fallout-spel, noko eg synest var helt greit, så eg klarer ikkje å bli så hypa på F4.

Du har den store gruppen som mener at NV er et bedre spill, og du har den lille gruppen som foretrekker F3.

Lenke til kommentar

Er NV og F3 ganske forskjellige? Merkar ein godt at det er to ulike studio som står bak?

 

Har berre spelt F3 av alle Fallout-spel, noko eg synest var helt greit, så eg klarer ikkje å bli så hypa på F4.

STOOOR forskjell. FO:NV mangler både troverdig historie og den postapokalyptiske følelsen fra både originalserien og FO3.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror nok ikke gruppen som foretrekker F3 er så liten, men det virker som de fleste som har spilt de gamle Fallout spillene foretrekker NV og er litt mer høylytt av seg om det.

Ofte er det de misfornøyde som er mest høylytte, og derfor virker det som de er en stor gruppe.

 

F3 solgte nå hvertfall et par mill kopier mer enn FNV

Lenke til kommentar

Jeg vil si at du umiddelbart ikke vil merke en veldig stor forskjell. Det som New Vegas vinner mange på, er historien, karakterene osv er litt mer tilstede. Det er utrolig mye artig som foregår.

Basert på det du seier her ville kanskje NV ha passa meg bedre. Noko av det som plaga meg med F3 (og Oblivion og Skyrim) er følelsen av at både verda og karakterane berre er tomme skal.

 

F4 blir gjerne kjøpt uansett, kanskje berre greit å ikkje ha for mange spel på "må ha"-lista.

Lenke til kommentar

Men jeg vil også si at det er veldig mye bra i FO3, men det blir ikke så presset på deg, man må utforske litt mer for å finne spennende historier, settinger, karakterer osv osv. Men ved første øyekast er nok NV litt mer levende.

Selv likte jeg FO3 best, syns stemningen der passet meg bedre og hva jeg syns Fallout skal være. Vil tro Bethesda nå har fått litt erfaring på Fallout og vil kombinere det beste i fra begge to i Fallout 4. 

Lenke til kommentar

Den aller viktigste forskjellen for min del fra FO3 til FO:NV er at du kan sikte ned løpet. Det er en ekstremt viktig ting for meg og uten det mister jeg en stor del av følelsen av virkelighet.

 

Stemningen og historien er uten tvil bedre i spill nummer tre, men stort sett alt som har med gameplay å gjøre er bedre i NV.

 

Jeg har et stort håp om en sterk historie med en dyster verden, med gameplay tatt fra NV. Håper på det sterkeste at man kan sikte ned løpet på våpnene siden det er så viktig for meg.

Lenke til kommentar

Men jeg vil også si at det er veldig mye bra i FO3, men det blir ikke så presset på deg, man må utforske litt mer for å finne spennende historier, settinger, karakterer osv osv. Men ved første øyekast er nok NV litt mer levende.

 

Selv likte jeg FO3 best, syns stemningen der passet meg bedre og hva jeg syns Fallout skal være. Vil tro Bethesda nå har fått litt erfaring på Fallout og vil kombinere det beste i fra begge to i Fallout 4. 

Liker også FO3 best men det kommer trolig av at jeg først spilte den pluss alle tillegspakkene et par ganger så begynte jeg på FO:NV men da var ganske lei fallout.

 

Og ja de samler erfaring, de er også kvitt mange begrensinger så dette ser jeg frem til.

Lenke til kommentar

Den aller viktigste forskjellen for min del fra FO3 til FO:NV er at du kan sikte ned løpet. Det er en ekstremt viktig ting for meg og uten det mister jeg en stor del av følelsen av virkelighet.

 

Stemningen og historien er uten tvil bedre i spill nummer tre, men stort sett alt som har med gameplay å gjøre er bedre i NV.

 

Jeg har et stort håp om en sterk historie med en dyster verden, med gameplay tatt fra NV. Håper på det sterkeste at man kan sikte ned løpet på våpnene siden det er så viktig for meg.

Enig, og med mods som Project Nevada som legger til bullet time for AP istedenfor VATS så spiller jeg Fallout som et pure RPG-FPS. Bare litt over 2 timer igjen,weee!

Lenke til kommentar

Dialoger og historie er langt mer velskrevet i New Vegas, og du får langt mer igjen for å utforske enn i den tomme verdenen i Fallout 3. Alt av rollespill-aspekter er også bedre; valg og konsekvenser, karakterbygging og ikke-lineær historiefortelling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...