Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det vi veit fra før om Vault 111: http://falloutsandbox.wikia.com/wiki/Jingle_Bells,_the_story_of_Vault_111

Kan være utdatert.

THIS IS NOT THE OFFICIAL BACKSTORY OF VAULT 111, THERE IS NO OFFICIAL BACKSTORY OF VAULT 111. THIS WAS A POORLY WRITTEN FAN STORY. SIMPLY VISIT /R/FALLOUT ON REDDIT FOR MORE INFORMATION.
 
Eg trur det kan vera ein liten indikator på at det kanskje ikkje var sant det som sto der. 
 
Uansett, når trur folk dette er tidsatt? Alt ser ganske "fresh" ut, så eg tenke kort tid etter bombinga?
 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fantastisk trailer. Håper ikke dette med Xbox one exclusiv er sant

Traileren sier PC, PS4 og Xbone.

 

*kremt* YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!! Dette kan bli tøft. Og med en hund som companion? Interessant...

 

Hadde man ikke en hund som kampanjong i Fallout 3 også? Mener å huske at min døde veldig fort. :(

Lenke til kommentar

 

 

Fantastisk trailer. Håper ikke dette med Xbox one exclusiv er sant

Traileren sier PC, PS4 og Xbone.

 

*kremt* YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!! Dette kan bli tøft. Og med en hund som companion? Interessant...

 

Hadde man ikke en hund som kampanjong i Fallout 3 også? Mener å huske at min døde veldig fort. :(

 

Dogmeat <3

Lenke til kommentar

 

 

Fantastisk trailer. Håper ikke dette med Xbox one exclusiv er sant

Traileren sier PC, PS4 og Xbone.

 

*kremt* YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!! Dette kan bli tøft. Og med en hund som companion? Interessant...

 

Hadde man ikke en hund som kampanjong i Fallout 3 også? Mener å huske at min døde veldig fort. :(

 

Du har hatt hund i samtlige Fallout-spill.

Lenke til kommentar

THIS IS NOT THE OFFICIAL BACKSTORY OF VAULT 111, THERE IS NO OFFICIAL BACKSTORY OF VAULT 111. THIS WAS A POORLY WRITTEN FAN STORY. SIMPLY VISIT /R/FALLOUT ON REDDIT FOR MORE INFORMATION.

 

Eg trur det kan vera ein liten indikator på at det kanskje ikkje var sant det som sto der. 

 

Uansett, når trur folk dette er tidsatt? Alt ser ganske "fresh" ut, så eg tenke kort tid etter bombinga?

 

also: http://i.imgur.com/PILmQYt.png  :lol:

Selvsagt var det borte nesten med en gang jeg lenka det. :p

Har ikke spilt Tactics så tenkte kanskje det var der backstoryen kom fra siden jeg ikke kunne huske det fra noen av de andre.

Lenke til kommentar

Gah! Sitter her med en halvkram en jeg nå.

 

Det eneste negative med dette er at det nå er så pokkers lenge til Fallout 5. :)

 

 

Og med en hund som companion? Interessant...

Det er jo ikke noe nytt da. Hadde det både i treeren og fireren.

Interessant at man "hadde det i fireren." Du mener New Vegas` :p Men uansett, at hunden har så stor rolle i traileren betyr nok at den får en langt større rolle i Fallout 4 enn før.

 

Btw jeg hadde aldri companions i det hele tatt i Fallout 3 eller NV, og er mange år siden Fallout 1 og 2.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Interessant at man "hadde det i fireren." Du mener New Vegas` :p Men uansett, at hunden har så stor rolle i traileren betyr nok at den får en langt større rolle i Fallout 4 enn før.

Du mente hva jeg skjønte. Er litt hyped nå så går litt fort for seg i svingene/tastaturet. :p
Lenke til kommentar

 

Interessant at man "hadde det i fireren." Du mener New Vegas` :p Men uansett, at hunden har så stor rolle i traileren betyr nok at den får en langt større rolle i Fallout 4 enn før.

Du mente hva jeg skjønte. Er litt hyped nå så går litt fort for seg i svingene/tastaturet. :p

 

ja, jeg... skjønte... hva du... mente... :p

Lenke til kommentar

Jeg også. Som en kompis sa det: "Skal jeg stirre på en ræv i timevis, så skal det i det minste være en PEN en!"

Nevnte jeg at standard-navnet mitt i slike spill er Slutty McSlutslut? :p

Og, ja, hu lever opp til navnet så fort jeg har muligheten.

Lenke til kommentar

Godt at vi åpner for et trygt miljø der kvinnelige gamere kan komme inn og føle seg velkomne :D

Jeg har ingen verdens ting mot kvinnelige gamere. Jo flere kvinner som gamer, jo bedre er det.

 

(Jeg møtte faktisk min nybakte kone på jobb for Tek (Akam, dengang) og vi kom i prat første gang fordi vi begge gikk og ventet på Neverwinter Nights II)

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

 

Godt at vi åpner for et trygt miljø der kvinnelige gamere kan komme inn og føle seg velkomne :D

Jeg har ingen verdens ting mot kvinnelige gamere. Jo flere kvinner som gamer, jo bedre er det.

 

(Jeg møtte faktisk min nybakte kone på jobb for Tek (Akam, dengang) og vi kom i prat første gang fordi vi begge gikk og ventet på Neverwinter Nights II)

 

Var mer bare en dårlig spøk :) og NICE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...