Gå til innhold

Tour de France 2014


Stonemeister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å misslike Kittel også, ca 100 ganger mer sympatisk enn Cav,

 

Er det grunn til å stille spørsmål om Alex sine prioriteringer? Nå var han uheldig å måtte bytte hjul i dag, men hvorfor tok han seg ut i går? Kunne han ikke hvilt bakpå, sånn som Kittel?

Er dette pga den grønne trøya?

Lenke til kommentar

Erfaring tilsier at jeg avslutter sterkere enn jeg starter, så storfornøyd med topp 600 etter tre etapper på TV2-manager. Hadde jo Gerrans på første og andre etappe og sitter fast med OPQS-sportssjef, så må satse på at Renshaw klarer å levere flere pallplasser bak Kittel, Greipel og Sagan.

Lenke til kommentar

Evig lærepenge, det der. Til neste år blir det to lag med forskjellige sportssjefer. Det kunne jo strengt tatt ikke gått verre enn det gjorde i år. Cavendish ute etter første etappe, liksom. Faen. Det gjør jo også Kittel til enda større favoritt på samtlige transportetapper, så han kommer til å leke inn hundrevis av poeng til både seg selv og sportssjefen.

 

Hadde jo faktisk Giant-sjefen inntil tre timer før etappestart også, for å gjøre vondt verre. Kug.

Lenke til kommentar

Hadde han jeg også, men konklusjonen ble at Omega hadde flere strenger å spille på (Tony Martin på tempoen og Kwia i fjellene). Får håpe det var en blessing in disguise og at Renshaw fortsetter der han slapp i dag, han er jo ingen dårlig spurter om han får et bra opptrekk.

 

Kittel må gjerne misse tidslimiten på den første fjelletappen dersom det finnes et snev av rettferdighet i dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...