Gå til innhold

Tour de France 2014


Stonemeister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble mye greier i fjor husker jeg mtp 100-årsjubileet, men nå ser det ut til å fortsette.

 

Jaja, klarer meg jeg

 

 

 

Er reklamene som blir verst uansett. Har alltid blitt dritt lei. Gidder ikke å se på sumo, så skrur ned lyden

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Noen som vet om det finnes websider med live telemetry data? Som gjør at man kan se slik som hastighet, rpm, watt, osv. fra rytterne? Hadde virkelig gitt en ny dimensjon til sykkelritt og noe jeg savner vs formel 1 etc.

 

Tvilsomt det finnes, da en slik side ville vært gull verdt for lagenes sportsdirektører.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om det finnes websider med live telemetry data? Som gjør at man kan se slik som hastighet, rpm, watt, osv. fra rytterne? Hadde virkelig gitt en ny dimensjon til sykkelritt og noe jeg savner vs formel 1 etc.

Tvilsomt det finnes, da en slik side ville vært gull verdt for lagenes sportsdirektører.

Trykket på pluss ved en feil der, uvant med mobil.

 

Vel andre idretter hvor dette kunne vært gull for konkurrenter har det allerede. Og de som sponser sensorutstyr for lag som BMC har tidligere år gitt live telematry data for utvalgte ryttere hvor man kan føle med på 10 rytter av gangen. Dette kommer nok bare mer og mer da det har vært en trend i flere idretter for å stmulere tilskueappeal.

 

SRM eller hva de het som hadde dette tidligere år ser ikke ut til å ha det i år. Derfor hvis noen finner dette for 2014, hyl ut :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

 

Noen som vet om det finnes websider med live telemetry data? Som gjør at man kan se slik som hastighet, rpm, watt, osv. fra rytterne? Hadde virkelig gitt en ny dimensjon til sykkelritt og noe jeg savner vs formel 1 etc.

Tvilsomt det finnes, da en slik side ville vært gull verdt for lagenes sportsdirektører.

Trykket på pluss ved en feil der, uvant med mobil.

 

Vel andre idretter hvor dette kunne vært gull for konkurrenter har det allerede. Og de som sponser sensorutstyr for lag som BMC har tidligere år gitt live telematry data for utvalgte ryttere hvor man kan føle med på 10 rytter av gangen. Dette kommer nok bare mer og mer da det har vært en trend i flere idretter for å stmulere tilskueappeal.

 

SRM eller hva de het som hadde dette tidligere år ser ikke ut til å ha det i år. Derfor hvis noen finner dette for 2014, hyl ut :)

 

 

Du har fått en pluss tilbake... :thumbup:

 

Det kommer nok noe telemetri i etterkant, men ikke live telemetri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...