Gå til innhold

– Grand Theft Auto V kommer til PC neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det det? Selger ikke PC-plattformen mer en noen sinne, og mer enn alle tre konsollplattformene (ihvertfall separat)?

 

AtW

 

GTA IV solgte i alle fall langt mindre på PC enn konsoll. Det er riktig nok utan tal frå Steam, sidan Valve diverre ikkje gjev ut sine tal.

 

RDR solgte ganske bra, men det kom aldri ein versjon til PC.

Lenke til kommentar

 

GTA IV solgte i alle fall langt mindre på PC enn konsoll. Det er riktig nok utan tal frå Steam, sidan Valve diverre ikkje gjev ut sine tal.

 

RDR solgte ganske bra, men det kom aldri ein versjon til PC.

 

Ett spill som var en dårlig port og kom ut langt senere solgte dårligere i butikk i USA, som er ett godt over snittet konsollvennlig land? Joda, det overrasker vel ikke så veldig, men det sier ikke så mye om plattformen, jeg vet om svært mange som har GTAIV på steam, tror ikke jeg vet om noen som har det utenfor (til PC)

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Burde komt på PC på samme tid som konsoll, eventuelt noen uker i etterkant....Håpløst at de ikke skal prioritere den platformen de en gang startet på :S

 

Gta startet jo vell på ps1 da?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg har sett bedre på XboX - men det er en gammel boks. Synes Forza klarer seg bedre når det rører mye på seg, uten at polygonene hater hverandre. Autoaim er det mest irriterende, men lite å gjøre med det uten mus.

Jeg har bare spilt det på ps3 og der er grafikken helt grei

Lenke til kommentar

Jeg har bare spilt det på ps3 og der er grafikken helt grei

Grafikken er grei og ikke noe mer enn det etter min mening. Det blir alt for mye detaljer og clusterfuck når du skal kjøre fort bortover gata. Nesten irriterende å se på. Kan ikke vente til jeg får det på PC for å så kunne skru opp AA og justere det slik jeg vil ha det. Hadde det vært på ps4 hadde det sikkert vært en langt bedre release.

 

Men er det noen som vet om det blir oppgraderingsmuligheter for dem som har kjøpt på ps3 og få oppgradere den til ps4 versjon. Noe ala GT?

Lenke til kommentar

 

Jeg har sett bedre på XboX - men det er en gammel boks. Synes Forza klarer seg bedre når det rører mye på seg, uten at polygonene hater hverandre. Autoaim er det mest irriterende, men lite å gjøre med det uten mus.

 

Auto-aim har ein vel alltid kunnet skru av i GTA-spel?

Lenke til kommentar

Kanskje GTA Online virker i april neste år.

Setter også pris på om ikke folk fortsetter å resirkulere myter som ikke engang var sanne i 2007. Grunnen til å at Rockstar later som at de ikke har bestemt seg for PC-plattformen er for å ikke skade konsollsalget gjennom at folk venter på den beste versjonen. Forståelig nok. Jeg blir jo en av dem som lar meg lure, kommer sikkert til å double-dippe på PC.

Lenke til kommentar

 

Burde komt på PC på samme tid som konsoll, eventuelt noen uker i etterkant....Håpløst at de ikke skal prioritere den platformen de en gang startet på :S

 

Ikke så rart fra et økonomisk perspektiv. Men nå får vi det hvertfall, dette blir knall! Spilte igjennom ca 1/3 av spillet på konsoll før jeg ikke orket grafikken lengre, gleder meg til å kjøpe det på PC og runne det slik det skal spilles. :)

Konsollgrafikken kan ikke ødelegge en så god spillopplevelse. Blir bra å få spillet i skikkelig skarp grafikk, men likevel på 360 og PS3 så er GTA5 er kanonbra spill. Absolutt beste eksemplet jeg har sedd om Gameplay -> grafikk enda grafikken er presset ut på maks av det de utgamle konsollene klarer å prestere.

Lenke til kommentar

Konsollgrafikken kan ikke ødelegge en så god spillopplevelse. Blir bra å få spillet i skikkelig skarp grafikk, men likevel på 360 og PS3 så er GTA5 er kanonbra spill. Absolutt beste eksemplet jeg har sedd om Gameplay -> grafikk enda grafikken er presset ut på maks av det de utgamle konsollene klarer å prestere.

Mange synes at grafikk er alt her i verden, jeg er ikke en av de. Men hadde faktisk satt pris på om de hadde redusert litt view distance for å så fokusere detaljene på det som er litt nermere for å få spillet til å føles glattere ut.

Ellers synes jeg spillet sålangt er kjempegøy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...