Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, merkelig. Men du har kanskje ikke skiftet til ART? Isåfall: kan jeg bare gå tilbake til Dalvik uten at det tuller til appene? :)

Ja, du får en lang oppstart hvor android oppdatere filene som trengs til å benytte seg av Dalvik.

 

Uansett, ting kan se ut som at ART blir den nye standarden snart: http://www.androidpolice.com/2014/01/31/recent-aosp-commit-indicates-art-likely-to-replace-dalvik-in-upcoming-release-of-android/

Lenke til kommentar

Bruker swiftkey, i feks sms og epost-applikasjonen så foregår det stavekontroll, men denne stavekontrollen er engelsk, selv om jeg tar vekk egenslk om språk i google-keyboardet. Hvor får jeg satt opp dette?

 

AtW

Litt usikker på hva du spør om men jeg tror du mener noe i denne duren her:

2014-02-19-13.05.33-225x400.png

2014-02-19-13.05.37.png

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Bruker swiftkey, i feks sms og epost-applikasjonen så foregår det stavekontroll, men denne stavekontrollen er engelsk, selv om jeg tar vekk egenslk om språk i google-keyboardet. Hvor får jeg satt opp dette?

 

AtW

 

Det ligger som en egen instilling øverst under Language and input. Det er altså ikke en del av tastaturenes instillinger.

Lenke til kommentar

Får det samme på min S4 etter jeg la inn GE/Vanilla Android 4.4.2 på den, også i Spotify. Virker litt som lyden henger seg opp et lite øyeblikk, skjer ikke veldig ofte. Har riktig nok ikke testet bytte mellom dalvik og art, så tror ikke det har noen sammenheng, også sett flere har sånne problemer etter KitKat kom ut.

 

Edit: Litt sånn lyd som når en PC som spiller musikk henger seg opp, bare at det bare er et lite øyeblikk, ikke sant? :wee:

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...