Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Noen av dere som har slått til på offisielle bumper cases fra Google til N5?

 

Synes den i rød ser knallbra ut, det gjelder for så vidt også den i gul, men hva tenker dere om disse?

 

Ja, jeg er klar over at de er rådyre for det de er (gummi-case) men jeg vil ikke gjemme Nexus-logoen på baksiden, som man ofte må med litt diverse caser fra andre produsenter.

 

Ser noen klager over at knappene blir vanskeligere å trykke på (volum/låseknapp), men er det andre slike deksler/caser som er like god/bedre og som lar deg beholde baksiden som den er?

 

Kan høres litt Google fanboy ut, men jeg synes logoen klart skiller telefonen ut fra andre telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en sånn "orb" lader fra dx.com. Det er ingenting spesielt med den, den gjør akkurat det den skal gjøre og lager ikke lyd. Magneten på denne er ikke sterk nok til å holde vekten av N5. Prisen var omtrent 200,-.

Hva mener du med at magneten ikke er sterk nok til å holde vekten av N5, sklir den av?

Lenke til kommentar

Noen av dere som har slått til på offisielle bumper cases fra Google til N5?

 

Synes den i rød ser knallbra ut, det gjelder for så vidt også den i gul, men hva tenker dere om disse?

 

Ja, jeg er klar over at de er rådyre for det de er (gummi-case) men jeg vil ikke gjemme Nexus-logoen på baksiden, som man ofte må med litt diverse caser fra andre produsenter.

 

Ser noen klager over at knappene blir vanskeligere å trykke på (volum/låseknapp), men er det andre slike deksler/caser som er like god/bedre og som lar deg beholde baksiden som den er?

 

Kan høres litt Google fanboy ut, men jeg synes logoen klart skiller telefonen ut fra andre telefoner.

Du bør titte på denne siden: http://dbrand.com/purchase/nexus-5/

 

Tror den ble postet av noen andre her i forumet. Husker ikke hvem, men bookmarket den fordi jeg har tenkt å bestille selv.

Lenke til kommentar

 

Noen av dere som har slått til på offisielle bumper cases fra Google til N5?

 

Synes den i rød ser knallbra ut, det gjelder for så vidt også den i gul, men hva tenker dere om disse?

 

Ja, jeg er klar over at de er rådyre for det de er (gummi-case) men jeg vil ikke gjemme Nexus-logoen på baksiden, som man ofte må med litt diverse caser fra andre produsenter.

 

Ser noen klager over at knappene blir vanskeligere å trykke på (volum/låseknapp), men er det andre slike deksler/caser som er like god/bedre og som lar deg beholde baksiden som den er?

 

Kan høres litt Google fanboy ut, men jeg synes logoen klart skiller telefonen ut fra andre telefoner.

Du bør titte på denne siden: http://dbrand.com/purchase/nexus-5/

 

Tror den ble postet av noen andre her i forumet. Husker ikke hvem, men bookmarket den fordi jeg har tenkt å bestille selv.

 

 

Takk for den. Var litt rask på labben så bestilte en bumper case i bright red/oransje fra ebay til ca 240 kr m/frakt.

 

Var såpass mye lavere enn de andre som solgte produktet at jeg slo til.

 

Men det så jo ganske stilig ut, noen her som har fått noen slike fra dbrand?

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen av dere som har slått til på offisielle bumper cases fra Google til N5?

 

Synes den i rød ser knallbra ut, det gjelder for så vidt også den i gul, men hva tenker dere om disse?

 

Ja, jeg er klar over at de er rådyre for det de er (gummi-case) men jeg vil ikke gjemme Nexus-logoen på baksiden, som man ofte må med litt diverse caser fra andre produsenter.

 

Ser noen klager over at knappene blir vanskeligere å trykke på (volum/låseknapp), men er det andre slike deksler/caser som er like god/bedre og som lar deg beholde baksiden som den er?

 

Kan høres litt Google fanboy ut, men jeg synes logoen klart skiller telefonen ut fra andre telefoner.

Du bør titte på denne siden: http://dbrand.com/purchase/nexus-5/

 

Tror den ble postet av noen andre her i forumet. Husker ikke hvem, men bookmarket den fordi jeg har tenkt å bestille selv.

Takk for den. Var litt rask på labben så bestilte en bumper case i bright red/oransje fra ebay til ca 240 kr m/frakt.

 

Var såpass mye lavere enn de andre som solgte produktet at jeg slo til.

 

Men det så jo ganske stilig ut, noen her som har fått noen slike fra dbrand?

Jeg hadde karbonfiber for Nexus 4, kan se om jeg finner bildene når jeg kommer hjem.
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en "offisiell" rød bumper case fra eBay. Har sett lenge etter de, men de har vært så dyre. Plutselig en dag fant jeg en til rundt 250,- ish ferdig levert fra Kina. Ble sendt med Singapore post, og etter en god stund fikk jeg hentemelding om et rekommandert brev.

 

Åpna det opp og dekselet lå i den blå Google-boksen som det skulle. Har likevel følelsen av at det er en kopi.

 

På grunn av:

- Litt blurry bilde på baksiden av boksen/innpakningen, og generelt dårlig kvalitet på boksen.

- Hullene til høyttalerene er høyere opp enn hva jeg kan se tilsvarende deksler på YouTube har. (Selv om de her er plassert rett i forhold til høyttalerene. På det originale er hullene på dekselet for langt ned tror jeg)

- Nexus-logoen på baksiden er meget svak, fordi den er rød. Altså rødt på rødt, bare en annen nyanse. Tror denne skal være mørkere (svart?).

- Litt usikker på fargen også, det originale ser ut til å være litt mer "neon"-rødt.

 

Men likevel så er mye likt, innsiden av dekselet er identisk. Og det er solid som det originale. Skulle gjerne sammenlignet det med et jeg vet er originalt.

 

Tror kanskje de som selges på eBay fra UK nå til rundt samme prisen kan være av de samme dekslene. Men ønsker gjerne å høre fra deg når du mottar ditt. :)

 

Telefonen ble også mye mer "bulky" med dette dekselet, og mista mye av den nette og lette følelsen. Har derfor bestilt rødt skin fra dbrand, og et Spigen Ultra Fit Crystal Clear case heller.

Lenke til kommentar

 

Åpna det opp og dekselet lå i den blå Google-boksen som det skulle. Har likevel følelsen av at det er en kopi.

 

- Nexus-logoen på baksiden er meget svak, fordi den er rød. Altså rødt på rødt, bare en annen nyanse. Tror denne skal være mørkere (svart?).

- Litt usikker på fargen også, det originale ser ut til å være litt mer "neon"-rødt.

 

Hmm, kanskje det er like greit å kjøpe case fra Dbrand.

 

Hvilken type derfra har folk gått for da? Synes den rød de hadde i true color ikke var så pen. Likte wood, titanium gold og true color blue.

 

Når jeg er kommet over iveren ser den jeg kjøpte litt jalla ut også...

 

Bilder av den offisielle bumper casen IRL så ser den mer oransj ut enn rød.

 

edit: Noen som har kjøpt sportsarmbånd til N5, til bruk for trening/jogging osv? Tilbud på Tele2-butikken ut januar på en fra Belkin til 99 kr (ord. 299) på en som er tiltenkt S4. Passet ikke helt til N5, men hvis noen vet om noen som funker bra tar jeg gjerne i mot tips.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

 

 

Åpna det opp og dekselet lå i den blå Google-boksen som det skulle. Har likevel følelsen av at det er en kopi.

 

- Nexus-logoen på baksiden er meget svak, fordi den er rød. Altså rødt på rødt, bare en annen nyanse. Tror denne skal være mørkere (svart?).

- Litt usikker på fargen også, det originale ser ut til å være litt mer "neon"-rødt.

 

Hmm, kanskje det er like greit å kjøpe case fra Dbrand.

 

Hvilken type derfra har folk gått for da? Synes den rød de hadde i true color ikke var så pen. Likte wood, titanium gold og true color blue.

 

Når jeg er kommet over iveren ser den jeg kjøpte litt jalla ut også...

 

Bilder av den offisielle bumper casen IRL så ser den mer oransj ut enn rød.

 

edit: Noen som har kjøpt sportsarmbånd til N5, til bruk for trening/jogging osv? Tilbud på Tele2-butikken ut januar på en fra Belkin til 99 kr (ord. 299) på en som er tiltenkt S4. Passet ikke helt til N5, men hvis noen vet om noen som funker bra tar jeg gjerne i mot tips.

 

 

Husk at dbrand ikke selger deksler, men bare film som du legger på telefonen.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har nettopp kjøpt en Nexus 5 og er så langt storfornøyd.

 

Når jeg er i hangou-appen så vises den lille smiley-knappen, men når jeg f.eks. chatter på facebook så vises den ikke. Noen som vet om en måte å la den vises hele tiden? Jeg vet at det går an å aktivere emoji-tastaturet, men det er fryktelig tungvint å bytte tastatur bare for en smiley her og der.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har nettopp kjøpt en Nexus 5 og er så langt storfornøyd.

 

Når jeg er i hangou-appen så vises den lille smiley-knappen, men når jeg f.eks. chatter på facebook så vises den ikke. Noen som vet om en måte å la den vises hele tiden? Jeg vet at det går an å aktivere emoji-tastaturet, men det er fryktelig tungvint å bytte tastatur bare for en smiley her og der.

 

Jeg vet ikke helt hva du mener med å aktivere emoji-tastaturet, men om du holder inne knappen på tastaturet som er helt nederst til høyre, så kan du velge en meny med en hel rekke smileys. Etter litt bruk, så blir det en vane, og de aller mest brukte havner i en egen meny helt til venstre.

Lenke til kommentar

Noen som får MMS til å fungere? Vet at jeg har fått det til å fungere før, men nå får jeg det pokker ikke til. Har sjekket APN-innstillinger opp, ned og i mente. Bruker djuice om det skulle ha noe å si. Har forstått det slik at det er et problem med Hangout-appen, at den ikke bruker de rette APN innstillingene eller noe, men får det likevel ikke til å fungere om jeg bruker en annen SMS-app.

 

Husker at når jeg brukte Hangouts som standard SMS-app på min Samsung Galaxy Nexus med KitKat, så måtte jeg gå inn i den stock "Meldinger" appen for å laste ned MMSer. Problemet her er jo at Hangouts er stock-appen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...