Gå til innhold

Ryktebørsen: Får vi GTA V på PC, eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre sent enn aldri.. eller er det egentlig det. Nok av annet nytt og spennende som kommer i høst så skjønner meg ikke helt på R*

 

Håper bare de ikke prøver seg på litt bedre AA og lyseffekter og tror at det legitimerer ett års venting, isåfall kan de bare ta løpefart i å få penga mine.

Lenke til kommentar

Bedre sent enn aldri.. eller er det egentlig det. Nok av annet nytt og spennende som kommer i høst så skjønner meg ikke helt på R*

 

Håper bare de ikke prøver seg på litt bedre AA og lyseffekter og tror at det legitimerer ett års venting, isåfall kan de bare ta løpefart i å få penga mine.

 

De bør har gjort en solid jobb med teksturer og AA-løsninger og slikt. Men viktigst av alt, uansett hvor bra det kommer til å se ut, er at det er skikkelig optimalisert og flyter bra på en god PC! Det hadde også vært greit om de tilpasset UI'en og menyene til PC, slik at den kan brukes med mus og tastatur (men det har vel aldri skjedd før med et cross platform-spill).

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

Bedre sent enn aldri.. eller er det egentlig det. Nok av annet nytt og spennende som kommer i høst så skjønner meg ikke helt på R*

 

Håper bare de ikke prøver seg på litt bedre AA og lyseffekter og tror at det legitimerer ett års venting, isåfall kan de bare ta løpefart i å få penga mine.

 

De bør har gjort en solid jobb med teksturer og AA-løsninger og slikt. Men viktigst av alt, uansett hvor bra det kommer til å se ut, er at det er skikkelig optimalisert og flyter bra på en god PC! Det hadde også vært greit om de tilpasset UI'en og menyene til PC, slik at den kan brukes med mus og tastatur (men det har vel aldri skjedd før med et cross platform-spill).

 

 

Ønsker du virkelig å spille GTA med mus og tastatur? Det er jo ikke akkurat et FPS med fokus på nøyaktighet?

 

Jeg ser for meg å spille dette på tv'en med Xbox 360 kontroller, i en kvalitet konsollene bare kan drømme om, via pc selvsagt.

Lenke til kommentar

 

Bedre sent enn aldri.. eller er det egentlig det. Nok av annet nytt og spennende som kommer i høst så skjønner meg ikke helt på R*

 

Håper bare de ikke prøver seg på litt bedre AA og lyseffekter og tror at det legitimerer ett års venting, isåfall kan de bare ta løpefart i å få penga mine.

 

De bør har gjort en solid jobb med teksturer og AA-løsninger og slikt. Men viktigst av alt, uansett hvor bra det kommer til å se ut, er at det er skikkelig optimalisert og flyter bra på en god PC! Det hadde også vært greit om de tilpasset UI'en og menyene til PC, slik at den kan brukes med mus og tastatur (men det har vel aldri skjedd før med et cross platform-spill).

 

 

Enig, burde ha gjort seg flid med portingen til PC nå om de vet hva som er best for sitt "gode" navn og rykte.

 

Ender vel med at XBone/PS4 versjonen kommer først også mottar vi en hurtig porta PC versjon laget utifra dem, er jo bare prirater som spiller på PC uansett har jeg hørt.. ;)

Lenke til kommentar

 

 

Bedre sent enn aldri.. eller er det egentlig det. Nok av annet nytt og spennende som kommer i høst så skjønner meg ikke helt på R*

 

Håper bare de ikke prøver seg på litt bedre AA og lyseffekter og tror at det legitimerer ett års venting, isåfall kan de bare ta løpefart i å få penga mine.

 

De bør har gjort en solid jobb med teksturer og AA-løsninger og slikt. Men viktigst av alt, uansett hvor bra det kommer til å se ut, er at det er skikkelig optimalisert og flyter bra på en god PC! Det hadde også vært greit om de tilpasset UI'en og menyene til PC, slik at den kan brukes med mus og tastatur (men det har vel aldri skjedd før med et cross platform-spill).

 

 

Ønsker du virkelig å spille GTA med mus og tastatur?

 

Ja.

 

Jeg spiller alle skytespill med mus og tastatur. Når jeg kjører, bruker jeg riktignok kontroller.

Lenke til kommentar

Spill som GTA, Saints Row og lignende TPS (Third Person Shooter) kan jeg like så godt spille med kontroller fremfor mus/tastatur fordi den typen spill sjelden eller aldri har samme krav til nøyaktighet som et FPS (First Person Shooter) som f.eks Battlefield, Counter Strike osv.

 

Mus og tastatur er som oftest best, men portede spill fra konsoll er ofte tilnærmet like gode med kontroller. F.eks synes jeg Assassins Creed, Skyrim, Dark Souls og lignende fungerer bedre med kontroller, men der er det også lite skyting. First Person Melee? :)

Lenke til kommentar

Klarer ikke spille AC, Skyrim, Dark Souls o.l. spill med spake heller. Må ha min WSAD, Left Shift, Space etc.

 

Tror det eneste jeg bruker Xbox-ene mine til å spille i disse dager, er bilspill, snowboardspill (og kun den originale Xbox, da det ikke finnes noen brukbare til 360) og Guitar Hero / Rock Band / Lips. Samt de utallige LEGO-spillene basert på kjente filmer og tegneserier.

Lenke til kommentar

Assassin's Creed, Skyrim og lignende er også mye bedre med mus. Jeg bruker kontrolleren stort sett til å styre biler (så lenge det ikke er en skikkelig sim, da bruker jeg ratt). For alt annet bruker jeg mus/tastatur. Jeg liker at du kan bruker begge deler samtidig i spill som GTA uten å måtte gå inn i en menu og bytte.

Lenke til kommentar

Det skal da altså være bekreftet av Rocstar at GTA V kommer til PC, PS4 og Xbox One! :-)

 

Dette er bra, klar for å spille det igjen. Watch_Dogs suger. Alt for mye mikk makk og piss som spretter opp på skjermen.

 

Er vel strengt tatt bare å skru av mobilen (Z) når du er ute og går.

 

GTA V er uansett hyggelig, dvs litt avhengig av hvor mye arbeid de har lagt ned i pc porten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...