Gå til innhold

Ryktebørsen: Får vi GTA V på PC, eller ikke?


Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

 

Er redd de nye konsollene presser PC-versjonen enda lenger unna. De vil vel at folk skal kjøpe det der først også...

Akkurat det jeg frykter jeg og. Spilte nylig GTA V på PS3 og det var rett og slett vondt for øynene å se den fæle grafikken. Håper de skjerper seg å lanserer det samtidig la med PS4 i så fall, og ikke lar oss vente enda lenger, gjør de det så frister det lite å gi de noe penger i d hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tyder på en annonsering ganske snart?

 

 

- Jeg kan bekrefte at vi her i Elkjøp Norge også kommer til å åpne for forhåndsbestilling av PC-versjonen av GTA V. Dette kommer mest sannsynlig til å være på plass i løpet av neste uke. Releasedato har vi foreløpig ikke fått bekreftet, skriver kommunikasjonssjef Øystein A. Schmidt til Gamereactor.

http://www.gamereactor.no/nyheter/213284/Stor+elektronikkjede+bekrefter+GTA+V+til+PC/?sid=c1642404af42b836a57ce7a94809f4c6

Endret av kilik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Rockstar har annonsert at de vil gi ut et spill til "next-gen" i løpet av året.

 

Det kan selvsagt være et helt nytt spill som ikke har noe med GTA å gjøre, men ettersom de pleier å hype spillene sine i årevis før de slippes virker det sannsynlig at det "bare" er en forbedret versjon av GTAV. Og da antar jeg det betyr PS4, Xbox One og PC.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Rockstar har annonsert at de vil gi ut et spill til "next-gen" i løpet av året.

 

Det kan selvsagt være et helt nytt spill som ikke har noe med GTA å gjøre, men ettersom de pleier å hype spillene sine i årevis før de slippes virker det sannsynlig at det "bare" er en forbedret versjon av GTAV. Og da antar jeg det betyr PS4, Xbox One og PC.

Kan gta v bli noe bedre egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...