Gå til innhold

Ryktebørsen: Får vi GTA V på PC, eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så utrolig sleipt og ufint av Rockstar å ikke bare bekrefte releasen som etter alle solemerker vil finne sted i Q1 2014. De har vel ikke tenkt på at mange mister lysten på hele spillet og ikke minst lysten på å gi R* pengene sine og derfor heller piratkopierer spillet nettopp pga dette. Skyter seg selv i foten og får som fortjent.

 

Krysser fingre og tær for at bla a Watch Dogs blir såpass bra at vi ikke vil ha behov for dette. I det lengste kanskje det fører til at markedsstrategen deres som lever i fortiden får fyken og at de begynner å vise PC spillere den respekten vi fortjener.

 

/mårra rant :)

Lenke til kommentar

Det er så utrolig sleipt og ufint av Rockstar å ikke bare bekrefte releasen som etter alle solemerker vil finne sted i Q1 2014. De har vel ikke tenkt på at mange mister lysten på hele spillet og ikke minst lysten på å gi R* pengene sine og derfor heller piratkopierer spillet nettopp pga dette. Skyter seg selv i foten og får som fortjent.

 

Krysser fingre og tær for at bla a Watch Dogs blir såpass bra at vi ikke vil ha behov for dette. I det lengste kanskje det fører til at markedsstrategen deres som lever i fortiden får fyken og at de begynner å vise PC spillere den respekten vi fortjener.

 

/mårra rant :)

Helt enig. Selv om jeg var hyped og hadde gleda meg siden før spillet ble annonsert, har jeg ingen hype igjen, og ingen planer om å kjøpe spillet i det hele tatt lenger. Kanskje jeg tar det til 75% på steam en gang, men ikke noe lavere enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke egentlig hvorfor noen foretrekker pc forran konsoller, har det noe med dårlig råd til å kjøpe en konsoll eller? jeg kunne aldri tenke meg å spille spill på pcen min når jeg kan spille det på konsoll med kontroll forran tven min, syns personlig at det å bruke tastatur til å spille platform eller skytespill er ubehagelig, vist man har en konsoll og spillet finnes på konsollen kan jeg ikke se noen grunn til å spille på pcen istedenfor:)

Har PS3. Jeg irriterer meg grønn når jeg spiller GTA5 Online. Maskinen bruker en evighet på loading... Man bruker nesten mer tid på å loade enn å spille.

 

Hvorfor jeg foretrekker å spille GTA på PC:

 

- Du kan ha din egen radiokanal med din egen musikk

- Det er minimalt med loading

- Du trenger ikke auto-aim for å spille, lettere å sikte på PC.

- Du har mods

- Du har penere grafikk

- Spillet går mer flytende

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...