Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er nok rett og slett at Elkjøp bruker Postens billigste forsendelsesmetode for å spare penger. Leveringstid 3-5 virkedager, så om ting ble sendt på fredag ville de i beste fall vært her i går. I verste fall ble de ikke plukket opp før mandag og er ikke i postkassen før neste uke.

 

Dere andre som ikke har fått det fra Elkjøp enda: Snakker vi PS3 eller begge deler?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Fikk svar fra Coolshop:

"Dessverre lover ikke Posten 100% levering, men kun 98,6%. Beklageligvis ser det ut som om du er blant de 1,4% som må vente en ekstra dag, noe vi naturligvis er veldig lei oss for."

 

Jeg VET jo at ingen som hadde bestilt fra Coolshop Norge fikk spillet sitt i går. De fraskriver seg ansvaret og velger meg opp i trynet. En elendig kjede med elendig kundeservice.

Å si at de er en elendig kjede med elendig kundeservice er å hive bensin på bålet. Coolshop har lager i Danmark, og leverer derifra i god nok tid til at spillet havnet på posten til lørdag den 14. sept. Deretter har posten alt ansvar for at spillet kommer ut til riktig dato. Men siden ca. 70% av alt som skjer på terminaler osv til posten er automatisk og styrt av roboter(Tror jeg). Dermed kan du ikke klandre noen andre enn posten.

Tviler på at Coolshop ikke vil at du skal få spillet til release!

Lenke til kommentar

Ligger sikkert i postkassen min den ja. Forresten, han som skulle få 100 kroner tilbake fra elkjøp, hvordan fikk du det? Skal de sende tilbake til bankkontoen din eller?

Haha den lå IKKE i postkassen min og posten har kommet, mange brev osv. HAHA elkjøp. Takk gud for at jeg fikk tak i spillet på mandag. Fy faen, elkøp, fy faen!

 

Noen i Bergen som har fått det av Elkjøp?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...