Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting fra CDON i postkassen i dag heller.

Føles som jeg er den eneste i hele Norge som har forhåndsbestilt og enda ikke fått det. :closedeyes:

 

Hei iGlenn,

 

Dette er veldig merkelig, vi har levert et femsifret antall spill på tirsdag. Har du kontaktet kundeservice? Bor du i Bergen? (vet at det ble en del forsinkelser med posten der pga bombetrusselen)

 

Send meg gjerne en PM hvis du ikke vil ut med info her i forumet, så kan jeg hjelpe deg å finne ut hva som har skjedd.

 

mvh

 

CDON.COM

Lenke til kommentar

Hei CDON.
Jeg bor nok ikke Bergen, nei. Bor mye lengre nord oppe i Lofoten.

Var i kontakt med kundeservice både i går og i dag. Vi fant ut at det var greiest å legge inn en ny bestilling, og heller se hva som dukket opp først i postkassen. Så kunne jeg heller returnere et av spillene på deres bekostning.

Hvis det eksemplaret jeg forhåndsbestilte ikke er dukket opp før 2/10 kunne jeg reklamere.

 

 

Uff iGlenn, uff. Den er vond.

 

Ja, og utrolig surt mtp. at jeg aldri har hatt problemer med noe sånt før.. men så måtte det selvfølgelig skje med det spillet jeg har ventet lengst på.

Lenke til kommentar

Hei igjen,

Kjedelig situasjon. Høres ut som om du har funnet en løsning sammen med kundeservice.

 

Tror dessverre ikke det er mer jeg kan gjøre i dette tilfelle, de har betydelig bedre oversikt over bestillinger og ordre enn meg.

 

Får håpe det løser seg så fort som mulig, og at vi finner ut hva som har skjedd.

 

mvh

 

CDON.COM

Lenke til kommentar

Komplett leverte varene sine dei!

Bestilte vel 14 september seint på kvelden.

17 september dumpa det ned i postkassa

 

Om du vil ha spelet på release dag, velg ein årntlig webshop.

Om du vil ha det eit par dager seinere, velg elkjøp.

Du kan gjerne se tidligere i tråden, vi er ihvertfall to stykker som bor i Norges andre største by, Bergen, som ikke fikk det på release av komplett. Hvis det kan kalles en "årntlig" webshop så vet ikke jeg, kommer aldri til å forhåndsbestille fra komplett igjen ihvertfall.

Lenke til kommentar

Haha, Elkjøp leverte ikke i dag heller. Som jeg sa, i verste fall har vi det på mandag.

Har du fått melding om at den er sendt fra Elkjøp?

 

Jeg bestilte på tirsdag kveld. Fikk ikke melding av Elkjøp at de hadde sendt spillet før torsdags morgen. Ser ikke ut som jeg fikk spillet i dag heller.

Normalt når jeg kjøper ting på nett, som til og med er stort som en bruskasse, får jeg det innen to dager. Hvorfor så vanskelig nå?

Lenke til kommentar

Jeg fikk melding på fredag, altså for åtte dager siden, om at det var sendt. Det har nok noe med å gjøre at Elkjøp sender så billig som mulig, og kanskje også at hovedlageret ligger i Sverige. Posten lover ikke raskere levering enn fem virkedager på B-post, så om det gikk fra dem på mandag, kan vi egentlig ikke klage på dem før til uka.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...