Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten så jeg vurderer å ta kontakt med Sony og si at jeg har en nevø på besøk som tilfeldigvis kjøpte GTA V, og at jeg gjerne til ha pengene tilbake. Med tempoet nedlastningen går i nå er jo sjansen større for at pakken fra Komplett kommer før spillet er lastet ferdig..

 

EDIT: Nå er jo sjansene for at jeg kan selge et nakenbilde av meg selv for 500,- større enn å få pengene tilbake fra Sony, da..

Endret av Lucre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke noe gøy å høre at det er mange som har forhåndsbestilt her og ikke fått det enda. Spillet er skikkelig bra, så dere har i det minste noe å glede dere til. At ikke Elkjøp greier å levere i tide denne gange heller er jo bare skikkelig dårlig. Hvertfall når de har lovet det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi fikk inn 150 spill i dag på en forholdsvis liten og lokal elbutikk (kommune med under 20k beboere), og alle sammen ble revet bort i løpet av 3 timer. Har aldri opplevd lignende pågang ved noen release før. Helt sykt. Begynte på jobb klokka fire i dag, og innen en halvtime hadde jeg blitt spurt om vi hadde flere igjen cirka 20 ganger. Drøyt.

Lenke til kommentar

Jeg ikke fikk noe fra gamezone i dag, noe som er rart siden jeg bor i kristiansand og gamezone holder til i kristiansand.

 

Men prata med gamezone, og plukka opp en kopi i butikk, så leverer bare postkopien i butikken når den kommer. Stakkar kjerringa, måtte være solo med tvillingene i 40minutter!

Lenke til kommentar

Skuffet over CDON, har forhåndsbestilt der, og først NÅ fikk jeg mail om at pakken var sendt i dag. Jeg hadde ikke forventet å få spillet i dag, og kommer heller ikke til å lage noe rabalder for at jeg ikke får den i morgen, jeg har mye annet å ta meg til, så overlever om jeg må vente noen dager til, men syns likevel det er skuffende når de på mange måter lover at man skal få spillet på releasedagen, eller ivhertfall at de skal sende ut spillet i god tid nok til at man skal få det på release. Skjønner at postgang o.l. kan gjøre at ting ikke blir helt som planlagt, men at de sender ut dagen før, er altfor seint i forhold til hva de har lovet. Så ja, jeg er skuffet.

 

Edit: Skulle det nå likevel vise seg at jeg faktisk får spillet i morgen, så skal jeg svelge kritikken min. :p Syns ellers det er helt latterlig med alle som klager over at de ikke har fått spillet i dag. Release er ikke før imorgen, ingenting tilsier at du skal ha det i dag.

 

Da er jeg her for spise ordene mine. :p Fikk pakken fra cdon i dag, det må jeg innrømme jeg aldri hadde trodd, basert på at den tilsynelatende ble sendt i går. Men heisann, jeg tok feil. All skryt til cdon og posten for bra gjennomført jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...