Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

  • I dag 07:10Forsinkelser på A-post til Bergen

    En del A-post til Bergen(Postnummer:5000-5499, 5600-5999 og 6800-6999) blir en dag forsinket på grunn av sent fly fra Oslo. Årsak: Bombetrussel på Flesland flyplass.

    Vi beklager ulempene dette medfører, og vi gjør det vi kan for å redusere konsekvensene for våre kunder.

 

Vet ikke om dette er grunnen, men spillet burde jo ankomt Bergen tidligere enn idag??

 

Kan ikke du TC47 sjekke postkassen? Begynner nesten å lure på om pakken min kan ha kommet bort i posten. :p

Lenke til kommentar

Problemet for min del er at Elkjøp er utsolgt.

Prater med CDON nå, og på ordrestatus står det sist oppdatert den 18/9. Kompisen min fikk det på release, men hos han står det sist oppdatert 16/9. Noen flere som har bestilt fra CDON som kan sjekke når ordren ble sist oppdatert?

Jeg tror nemlig CDON har klart å sende spillet dagen etter release, selv om dufusen på kundeservice mener det ble sendt den 16/9.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Sentrum i Bergen :p

 

Ser bare at de skrev at det kunne byttes mot kvittering, funker da med kvitteringen fra når jeg bestilte på nett i Januar?

 

 

Kvitteringen og returetten (14 dager, noen 30 dager), gjelder fra spillet kommer ut, når du har forhåndsbestilt.

 

 

eiv: den lå IKKE i postkassen, haha. dette begynner å bli litt komisk.. Elkjøp burde gitt oss hele spillet gratis nå.

Vet ikke om jeg skal le eller grine. Tror skylden bør legges over på Posten Norge nå. (Posten i Bergen kanskje?)

 

Tror Rockstar har mest skyld i dette. Når spillet lanseres på en tirsdag, og de tvinger butikkene til å holde igjen spillene til mandag, så er det ganske mange som har forhåndsbestilt som føler seg fucked.

Dessuten var det noen butikker(Amazon.com bl.a.) som sendte ut spillet 3 dager før så folk fikk spillet den 15. september...

 

Kjipt at det er så få (kun Gamestop her i byen) som kjører nattrelease. 600 kr for spill er for drøyt, Gamestop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...