Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Hei, det var en her på forumet som hadde bestilt fra dustinhome.no som jeg også hadde gjort lengre oppe, men orket ikke lete fram posten hans. Uansett, ringte dustin ca 9.30 idag og da hadde de enda ikke fått inn spillene og de forventet og ha dem om 1 time. så skulle de pakke, sende osv......jeg avbestilte og gikk ned til min lokale spaceworld som har nattåpent og bestilte der heller :) .

Endret av Dimnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva gjør vi hvis vi ikke får spillet i morgen da, folkens? Blir det felles deppings her fra kl 18 og utover eller?

Enten stikker dere til nærmeste butikk som selger spill og handler der og returnerer spillet dere får i posten hos denne butikken der eller så glaner dere på streams. Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette slukker gnisten din litt, men postmannen lå ikke annet enn reklame i postkassen min... Selv om jeg satt i vinduet og SÅ at han ikke lå nedi annet enn reklame løp jeg fortsatt ned for å sjekke :p

 

Samme her :p Spratt opp til vinduet i det jeg hørte postkasselokk ble åpnet og lukket, satt klistra oppetter vinduet men jeg så kun reklame og mer reklame ble sluppet ned i kassene. Men løp ut likevel. Ingen pakke :\

 

Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet!

Endret av Maeriel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men vet noen om det er noe sted som skal være nattåpent i Trondheim?

 

GAME i Munkegata :)

 

Noen som vet hva det koster på GAME, forresten? Hvis Elkjøp ikke sender meg noen form for bekreftelse snart så vurderer jeg å heller stikke dit på nattåpent, men på hjemmesidene deres finner jeg kun "349 ved innbytte av ett spill", ingenting om hva det koster uten innbytte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk mail fra komplett på fredag om at det var sendt der det stod oppgitt sporingsnummer. Men når jeg prøver å sjekke på posten så finnes ikke det sporingsnummeret. Samtidig så står det på komplett at pakken ble sendt uten sporing.

Hvorfor får jeg da sporingsnummer? Confused :p

 

Sikker på at det ikke var sendingsnr? For det samme fikk jeg fra Elkjøp.

Lenke til kommentar

Jeg fikk mail fra komplett på fredag om at det var sendt der det stod oppgitt sporingsnummer. Men når jeg prøver å sjekke på posten så finnes ikke det sporingsnummeret. Samtidig så står det på komplett at pakken ble sendt uten sporing.

Hvorfor får jeg da sporingsnummer? Confused :p

Samme her, spill fra komplett sendes med brevpost og kan da ikke spores. Jeg oppdaterer sporings-appen stadig vekk på telefonen min bare for sikkerhets skyld, men tror at "sporingsnummeret" er mer som et referansenummer for posten. Tror det bare er komplett som roter litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...