Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke fått noe fra ludostore idet hele tatt, var eneste grunnen til at jeg bestilte der så seint for å få det. Regner med at posten ikke kommer engang til idag, fikk det rundt halv 9 om morran. Men er veldig usikker på åssen posten jobber sånn sett siden jeg har aldri lagt noen stor tanke bak det. Som regel bryr jeg meg ikke, men dette er så og si første gang der jeg er utålmodig. Damn, er så skuffet, har ingenting å gjøre nå etter jeg har vært på ett møte... Ble jo sendt på lørdag så hadde troa på det ville komme idag, for de veit jeg har sendt og ikke bare har det "klart".

Lenke til kommentar

Har vært ute for å sjekke postkassen to ganger i dag, men den er like tom som lommeboka. Bestilte fra Komplett forresten. Vet ikke helt når posten kommer her, men det jeg forteller meg selv for ikke å bryte sammen er at postmannen ikke har vært her enda. Sitter bare og venter i spenning.

Hehe, samme her, har vinduet åpent venter på at el-bilen med postman pat skal komme krypende. Har egentlig ikke håp om å få det i dag, komplett skal angivelig ha sendt det på fredag kl 10, og OM den faktisk ble det, så kommer spilet i dag, men jeg tviler. Skal jobbe senvakt i dag uansett, så OM jeg hadde fått spillet nå hadde det vært på grensen til tortur!

Lenke til kommentar

Hehe, samme her, har vinduet åpent venter på at el-bilen med postman pat skal komme krypende. Har egentlig ikke håp om å få det i dag, komplett skal angivelig ha sendt det på fredag kl 10, og OM den faktisk ble det, så kommer spilet i dag, men jeg tviler. Skal jobbe senvakt i dag uansett, så OM jeg hadde fått spillet nå hadde det vært på grensen til tortur!

 

Ja, fikk melding om at det ble sendt på fredag jeg også. Jeg begynner dessverre å tvile jeg også. Haha, da burde du logge av nå og ikke bruker internett frem til du er hjemme, så du ikke får vite om vi andre får det eller ikke.

Lenke til kommentar

Har vært ute for å sjekke postkassen to ganger i dag, men den er like tom som lommeboka. Bestilte fra Komplett forresten. Vet ikke helt når posten kommer her, men det jeg forteller meg selv for ikke å bryte sammen er at postmannen ikke har vært her enda. Sitter bare og venter i spenning.

Mandag er jo reklamedag, så om postkassa er tom så har nok ikke postmannen vært der enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sykt at så mange er direkte sinte pga. at de ikke har mottatt spillet enda når release faktisk er i morgen. Calm the f*** down. Takk :)

 

Har en kamerat som klagde over en bot han fikk da han kjørte for fort også. Det er dessverre slik det er; vi vet at forhåndsbestilte spill fra tid til annen blir sendt ut for tidlig, og så sitter vi her og håper at det samme skal skje med dette spillet, og siden spillet er så hypet blir det følelser involvert. Denne tråden er en kruttønne, og hvis spillet ikke havner i postkassene våre i kveld kommer tønna til å eksplodere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...