Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kona bestilte ett, jeg ett annet... Hun har fått 100 euro (dog står det jo i teksten rett over på samme side "få 1000kr tilbake...")

Derimot står det på min status: "Ikke i overensstemmelse, kan ikke korrigeres"... Er det noen som har bestilt to brett som har fått to refunds?

 

I betingelsene står det at det er kun 1 stk refund pr husstand, så mye mulig det er derfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kona bestilte ett, jeg ett annet... Hun har fått 100 euro (dog står det jo i teksten rett over på samme side "få 1000kr tilbake...")

Derimot står det på min status: "Ikke i overensstemmelse, kan ikke korrigeres"... Er det noen som har bestilt to brett som har fått to refunds?

jeg og mora mi berstilte en hver.

Min Cashback er godkjent, men når jeg ser på min mor's catcback står det følgende:

Min deltakerstatus
Du deltar ikke i noe tilbud for øyeblikket

 

mhm..

Lenke til kommentar

 

Hva er det nødvendig for? Funker ikke driverene i 8.1 bra nok fra før?

Om du har oppgradert fra windows 8.0 til windows 8.1 så bruker du fortsatt drivere laget for windows 8.0.

 

Så du burde legge inn driverene som er laget for windows 8.1. Det vil fjerne en del bugs, samt oppdatere firmware å forbedre touch å diverse.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hvilken strekkode sendte folk inn her? Jeg sendte inn S/N strekkoden. Dette ble ikke godkjent og fikk beskjed om å sende inn riktig strekkode. Hvilken strekkode oppgir de ikke så jeg skannet likegodt inn hele baksiden av boksen med 7 (!) strekkoder..... Burde holde?

 

EDIT: Fikk nå beskjed om at de må bruke 4 nye uker på å behandle kravet... Sitter det en apekatt å går igjennom disse henvendelsene? Første gang jeg har kjøpt Acer produkt og håper virkelig ikke jeg møter på noen problemer med brettet vist det er slik support de gir...

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Kravet for cashback €100 er bekreftet hos meg også, men jeg har ikke fått noe inn på konto ennå.

 

På nettsiden min hos Acer står det på norsk at jeg skal få kr 1000, men et par linjer ned står det bekreftet at jeg kun får cashback €100.

 

Heldigvis for oss står det i det originale avtale-dokumentet fra Acer at beløpet er kr 1000, og at kjøpere som betalte produktet i Euro får Euro tilbake, de som betalte i norske kroner får norske kroner tilbake. Dermed er det tydelig at dette er hastverk og slurv fra Acer, enten i den norske oversettelsen eller i cashback-avdelingen.

 

Link til dokumenter:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/14567375/Acer_cashback_feil.pdf

https://dl.dropboxusercontent.com/u/14567375/Acer_cashback.pdf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...