Mr Pepe Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Samma her Deltakelsesdato : 19/09/2013 Kravets status: : I overensstemmelse Cashback-beløp: : 100 € Hva faen, skal ha 1000 kr ikke 800 -_-
CAT0 Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Bare å klage (til Acer og Elkjøp/Lefdal). De operer med NOK og ikke EUR på sine egne sider og i reklamen.
Da_Boss Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Samme her 100. Trodde det var fordi jeg registrerte cashbacken fra utlandet. Så "godt" det er flere enn meg det gjelder Endret 31. oktober 2013 av Da_Boss
aklla Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Hvor sjekker man statusen? https://eu-deals.acer.com/no_NO/my-account/my-participation-status Endret 31. oktober 2013 av aklla
tingo Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 100 Euro her også.Har sendt en mail til kundeservice hos Acer. Om 72 timer (maks) får jeg vite hva de svarer...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 100 Euro her også. Merk at det står 72 arbeidstimer, hva enn de legger i det.
Jada-jada Skrevet 1. november 2013 Forfatter Skrevet 1. november 2013 Jupp samme greia her uansett de eller Elkjøp får dekke de resterende 200,-
avtrekkeren Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Kona bestilte ett, jeg ett annet... Hun har fått 100 euro (dog står det jo i teksten rett over på samme side "få 1000kr tilbake...") Derimot står det på min status: "Ikke i overensstemmelse, kan ikke korrigeres"... Er det noen som har bestilt to brett som har fått to refunds?
MrL Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Kona bestilte ett, jeg ett annet... Hun har fått 100 euro (dog står det jo i teksten rett over på samme side "få 1000kr tilbake...") Derimot står det på min status: "Ikke i overensstemmelse, kan ikke korrigeres"... Er det noen som har bestilt to brett som har fått to refunds? I betingelsene står det at det er kun 1 stk refund pr husstand, så mye mulig det er derfor. 1
Complexity Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 Acer har btw drivere til Windows 8.1 på nettsiden sin. Firmware oppdateres og.
*F* Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 Kona bestilte ett, jeg ett annet... Hun har fått 100 euro (dog står det jo i teksten rett over på samme side "få 1000kr tilbake...") Derimot står det på min status: "Ikke i overensstemmelse, kan ikke korrigeres"... Er det noen som har bestilt to brett som har fått to refunds? jeg og mora mi berstilte en hver. Min Cashback er godkjent, men når jeg ser på min mor's catcback står det følgende: Min deltakerstatus Du deltar ikke i noe tilbud for øyeblikket mhm..
Mr Pepe Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 Acer har btw drivere til Windows 8.1 på nettsiden sin. Firmware oppdateres og. Lastes ned herfra http://global-download.acer.com/GDFiles/Driver/Others/Others_Acer_3.00_W81x86_A.zip?acerid=635186119653440275&Step1=TABLET&Step2=ICONIA%20W&Step3=W510&OS=81P2&LC=en&BC=ACER&SC=PA_6 1
Frobe Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 Linken er direkte til en ZIP-fil med drivere/firmware. Denne lastes ned, deretter må man pakke den opp til en mappe og kjøre Setup. Hvis man ikke plugger i strømkabelen under installasjonen nekter den å gå videre, og avbryter installasjonen.
MoLvII Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 2013-11-02 16.06.10.jpg Lastes ned herfra http://global-download.acer.com/GDFiles/Driver/Others/Others_Acer_3.00_W81x86_A.zip?acerid=635186119653440275&Step1=TABLET&Step2=ICONIA%20W&Step3=W510&OS=81P2&LC=en&BC=ACER&SC=PA_6 Hva er det nødvendig for? Funker ikke driverene i 8.1 bra nok fra før?
Complexity Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 (endret) Hva er det nødvendig for? Funker ikke driverene i 8.1 bra nok fra før? Om du har oppgradert fra windows 8.0 til windows 8.1 så bruker du fortsatt drivere laget for windows 8.0. Så du burde legge inn driverene som er laget for windows 8.1. Det vil fjerne en del bugs, samt oppdatere firmware å forbedre touch å diverse. Endret 2. november 2013 av Complexity
Staalkontroll Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 (endret) Hvilken strekkode sendte folk inn her? Jeg sendte inn S/N strekkoden. Dette ble ikke godkjent og fikk beskjed om å sende inn riktig strekkode. Hvilken strekkode oppgir de ikke så jeg skannet likegodt inn hele baksiden av boksen med 7 (!) strekkoder..... Burde holde? EDIT: Fikk nå beskjed om at de må bruke 4 nye uker på å behandle kravet... Sitter det en apekatt å går igjennom disse henvendelsene? Første gang jeg har kjøpt Acer produkt og håper virkelig ikke jeg møter på noen problemer med brettet vist det er slik support de gir... Endret 3. november 2013 av haddis
Complexity Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Fikk og bare 100 Euro.. Er det noen som har fått noe svar fra acer\elkjøp\lefdal ang. dette?
Frobe Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Kravet for cashback €100 er bekreftet hos meg også, men jeg har ikke fått noe inn på konto ennå. På nettsiden min hos Acer står det på norsk at jeg skal få kr 1000, men et par linjer ned står det bekreftet at jeg kun får cashback €100. Heldigvis for oss står det i det originale avtale-dokumentet fra Acer at beløpet er kr 1000, og at kjøpere som betalte produktet i Euro får Euro tilbake, de som betalte i norske kroner får norske kroner tilbake. Dermed er det tydelig at dette er hastverk og slurv fra Acer, enten i den norske oversettelsen eller i cashback-avdelingen. Link til dokumenter: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14567375/Acer_cashback_feil.pdf https://dl.dropboxusercontent.com/u/14567375/Acer_cashback.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå