Gå til innhold

Deadline Day 02.09.13


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sitter å ser livestream av SSN - og Fersk rapport sier at klubben har meldt at Cabaye ikke skal noen steder i dette vinduet, samt at vi visstnok er ferdighandla for sommeren.

 

Hipp hurra.

 

Ikke at jeg forventer noen spillere uansett (Remy var over all forventning), men hva skjer egentlig? Har de i det heletatt prøvd og fått inn noen flere? Tar neppe lang tid før en nøkkelspiller blir skadet og Shola er fast å laget igjen, enten som spiss eller ving.

Lenke til kommentar

 

I do not understand :/

 

I siste serierunde i fjor spilte Arsenal mot Newcastle. Arsenal trengte seier for å sikre 4.plass, og de ledet 1-0 mot Newcastle. Så i det 69 min i Tottenham - Fulham tweetet Sir Alan Sugar "1-1 at Newcastle" og alle Tottenham-fansen gikk berserk og begynte å feire. Det viste seg at det ikke var 1-1 og siden den gang har 1-1 at Newcastle blitt noe Arsenal-fans vitser om. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ryktes at vi "er inne i kampen" om Ba, men det er flere klubber som kjemper om han. Eneste vi kan spille på er jo at han hadde suksess hos oss før, og kjenner gutta og klubben da. Satser på at det går igjennom.

Ja har vært rykter, men for det meste løse rykter(etter det jeg har lest). Har vært meget dødt angående Newcastle idag så det blir vel neppe noen signeringen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Overraskende at dere ikke går for Ba.

 

Nei, ikke egentlig. Chelsea vil ha mer enn det de betalte for han noe Newcastle ikke er interessert i, og han tjener mer nå og vil mest sannsynlig ikke gå ned i lønn.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...