Gå til innhold

Deadline Day 02.09.13


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler vel egentlig at Fellaini er en trøst. Skal ikke si at jeg så så mange av kampene til Everton i slutten av forrige sesong, men er spent på hvordan han vil passe inn i laget.

 

Det som provoserer meg mest er alle kommentarene fra skuffede Unitedfans som tilsynelatende har mye med Unitedledelsen å gjøre, ettersom de kan trekke slike klare og negative konklusjoner om Uniteds evne til å håndtere overgangsvinduet.

Det er ingen tvil om at det var forventet mer, men jeg synes det blir litt dumt å sitte og kaste ut dritt om Moyes og United med så lite, bortimot ingen innsikt i hva som foregår. For alt vi vet har United vært i samtale med flere enn de som har vært nevnt og for alt vi vet skyldes det hele at United har blitt en såpass mye mindre attraktiv klubb å spille for fordi Sir Alex tar seg en velfortjent snork.

Det er selvfølgelig lov å spekulere (det er jo det jeg driver med nå), men å sitte å lire av seg om at United skuffer og at tålmodigheten nå er slutt overfor Moyes basert på rykter i det som vi tross alt kaller Silly Season kombinert med egne og eksperters vurderinger og betraktninger blir så stygt og unødvendig, synes jeg.

 

Nei, dette er ikke tilsiktet noen her inne eller én spesiell person overhode. Det har vært nok av kommentarer som de jeg snakker om rundt omkring.

Endret av Harepuz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er problemet rundt Fabregas. Det ble gitt uttrykk for at han ønsket seg til United, noe United handlet på.

 

I ettertid viste det seg at alt var ett spill i fra Fabregas sin side, men hvordan skulle noen kunne vite det?

 

Ser også at folk gir United skylden for at noen prøvde å opptre som svindlere i denne saken. Må vel heller være forbundet i Spania og klubben i Spania som har dummet seg ut her som faktisk gikk i samtaler med de uten å faktisk undersøke om det var utsendte i fra United eller ikke.

Lenke til kommentar

Ingen kan si at det ikke har vært rare hendelser rundt united og overganger i sommer.

 

Bekreftede saker også, ikke rykter. Nevner Fabregas som den hotteste poteten.

Det er helt greit, men jeg snakker om den generelle negativitet, spesielt overfor vår nye manager (som tross alt skal ha all respekt for i det hele tatt å tørre å ta en slik jobb) når det gjelder arbeidet med overganger. Jeg har ikke noe mer innsikt enn noen andre, men klarer ikke helt å se for meg noe annet enn at United hele veien har forsøkt å gjøre det som er best for klubben på lang sikt. Det er dog hele irrelevant hva jeg tror. Det er det som er poenget mitt også. Utover forsøket på å hente Fabregas er det ikke mye vi kan vite om det som har foregått. For all del, det er lov å spekulere og være skuffet, men å sitte der å "rage" på den nye manageren med så lite informasjon om hva som faktisk har foregått blir så barnslig. Ikke at jeg forventer noe annet, det finnes dessverre mange på nettet med nada mellom øra. Endret av Harepuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...