Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte min fra frankrike igår. Er fortsatt på Backordered. Pengene er trukket. Lurer på hvor lang tid det tar før den går fra backordered til den sendes. Man blir alltid litt engstlig hehe.

 

Står det backordered på fransk? Bestilte i går jeg og, og det står:

 

"État : En cours
Par livraison ", eller med Google translate: Status: In progress

By delivery

 

Bestilte den 30.11/lørdag på den tyske, og der står det "Backordered Versenden"

Endret av deleder
Lenke til kommentar

 

De legger vel ikke til moms der nei? Prøvd å gå frem med en bestilling og da endte det på 417 eller noe sånt

Nei spørsmålet er jo om du betaler norsk moms eller ikke. Det er jo alltid moms på varer. Men problemet når man bestiller ting til Norge, så får man regning på 25% moms i etterkant selv om varen er momset i det landet man bestiller fra.
Lenke til kommentar

Frister å kjøpe fra ireland. Jeg fant også ut at Australia har det. Og i følge valutakursen blir det nesten 1000 kroner billigere. Men regner med de har enda mer problemer da de har annen strøm kurs også.

Hvorfor kjøpe fra Irland når du ikke får puttet adapteret i veggen her? Australia har 230v, men verdens mest rare strøm cord. Problemet der at de ikke sender utenfor the land of kangaroos.

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Problemet mitt nå er at ireland er tomme for xboxer :/ Faen ta hehe

Derfor velger noen amazon. Desuten sender amazon VELDIG fort ( tok meg 25 Timer fra bestilingen ble lagt til den var levert!)

 

 

De legger vel ikke til moms der nei? Prøvd å gå frem med en bestilling og da endte det på €417 eller noe sånt

Velg express levering.

 

Trodde bare det var MS store som gjorde det slik. Så hvor mye kommer det på totalt fra amazon?

Jeg betalte ca 4800Med expresslevering (ikke gratis) kun porto som er forskjeld

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal gjøre som deg da ionix, ser et par fjotter selger xbox one på finn for 6500 kroner så kan ikke bli så mye værre haha

4800 kroner er ikke så ille I guess. Betaler 4500 på den franske microsoft butikken for cod bundlen :)
Er luksusproblem vettu når du er villig til å brenne 300 kroner mer for å få den i henda fortere :p

Lenke til kommentar

Bestilte fra microsoft store i spania på mandags kveld ( betalte 4000 norske)

 

Den ble sent dagen etter..Såklart tar det noen timer fra nederland til oslo gjennom mange land via UPS, Men når den kommer til norge får jeg "

Oslo, Norway 12/04/2013 10:20 A.M. The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled." Drittnorge når det gjelder infrastruktur
Lenke til kommentar

 

Bestilte fra microsoft store i spania på mandags kveld ( betalte 4000 norske)

 

Den ble sent dagen etter..Såklart tar det noen timer fra nederland til oslo gjennom mange land via UPS, Men når den kommer til norge får jeg " Oslo, Norway 12/04/2013 10:20 A.M. The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled." Drittnorge når det gjelder infrastruktur

Ups leverer kun i oslo-området.

Så nå har posten overtatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...