Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte på Fredag og en kompis skulle tenke på det litt og da han bestemte seg var det utsolgt på Lørdag.

 

Jeg snakket med support i tyskland og de sa ordren min er helt i orden og at jeg får den i løpet av uken.

 

Gleder meg til Fifa 14 xbox one :D

Lenke til kommentar

ser jeg skrev feil på postnummeret på leveringsadressen. men er riktig på faktura adressen.

overtar posten når pakken kommer til norge ?

eller har UPS fraktjobben i norge også ?

finner ikke den livechatten med microsoft

status: orderen vil bli behandlet. da er den vel ikke sendt enda?

Jeg skrev også feil postnr, men fikk beskjed om å ringe ups og bytte adresse når jeg fikk mail med tracking nr.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke får snakket med "Live-chat"? Snakket med de flere ganger i forrige uke men de to siste dagene så har jeg bare fått beskjed at det ikke er noen kundebehandlere ledig. Sikkert trykket 200-300+++ på F5 og trykket på "Live chat" men selv om det står der så skjer det ikke no. Skulle snakket med de angående xbox one kontrolleren jeg har bestilt...

Lenke til kommentar

Erfaringsmessig er det til tider helt umulig å få tak i de på live chat, slet med det samme i går, mens i dag har jeg vært i kontakt 2-3 ganger på første forsøk. Varierer voldsomt.

 

Ok. Men du får ikke kontakt hver gang "Live chat" dukker opp? Hadde på pcen 5 timer i går og prøvde stort sett hvert 5min. I dag har det vært enda tettere men ikke fullt så mange timer :/

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp bestilt fra tyskland med Fifa, går det an å logge inn med den gamle microsoftkontoen og få overført informasjonen fra 360 til one? Eller må man opprette ny bruker? Og er det noen før meg som har fått denne og som faktisk har klart å laste ned fifa og spille det? Evt hvordan? Alltid litt skeptisk til å handle sånt fra utlandet, men nå klarte jeg ikke vente mer :p

Lenke til kommentar

Alt det du spør om går helt fint :)

 

Så bra. Men jeg må velge adresse eller noe fra Tyskland eller USA (eller et av de andre landene som allerede har fått)? Det jeg er småredd for er at når den norske utgaven kommer, så mister jeg alt jeg har gjort på den nye når jeg endrer til norsk bruker.

Lenke til kommentar

 

Så bra. Men jeg må velge adresse eller noe fra Tyskland eller USA (eller et av de andre landene som allerede har fått)? Det jeg er småredd for er at når den norske utgaven kommer, så mister jeg alt jeg har gjort på den nye når jeg endrer til norsk bruker.

Nei, du må ikke det med mindre du vil legge inn et VISA-kort for å kjøpe billige spill fra US marketplace.

 

Du mister ingenting når den har release i Norge, da hadde det blitt et veldig oppstyr siden MS allerede har sagt at det er helt trygt å importere for oss i Norge og andre land der XB1 ikke er blitt lansert enda.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Nei, du må ikke det med mindre du vil legge inn et VISA-kort for å kjøpe billige spill fra US marketplace.

 

Du mister ingenting når den har release i Norge, da hadde det blitt et veldig oppstyr siden MS allerede har sagt at det er helt trygt å importere for oss i Norge og andre land der XB1 ikke er blitt lansert enda.

 

Ah, konge. Dette blir bra! Noen som vet om noen sider som faktisk selger spill? Kan vel nesten ikke bare ha FIFA 14. Tenker Forza 5 hovedsakelig, men er interessert i å ha flere også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...