Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen av dere merket at det er uvanlig mange regens som har et enormt talent? Spiller med Juventus og brukte over 600 mill i andre sesong på talenter, alle med 4.5-5 stjerner i potensiale. Enten har jeg sikret meg tidenes lag om noen sesonger, eller så blir det helt latterlig mange gode fotballspillere etterhvert!

Jeg har også spilt en sesong med juve nettopp, og det er jo et himla sterkt lag fra før; så det er helt ok å bruke penger på regens synes nå jeg :)

 

Etter 1 knakende god sesong har jeg hentet inn

- Lars Bender (DM)

- Luca Marrone (DM, kjøpte sameie-delen til Saussuolo)

- Marc-Andre ter Stegen (Keeper)

- Samuel Umtiti (FS)

- Aleksandar Mitrovic (SP)

- Nicolas Nkoulou (FS)

- Ogenyi Onazi (DM/MS)

 

Av alle de, så er jeg veldig fornøyd med Nkolou. Super som defensiv midtbane også, fant jeg ut, etter at han klarte å luke ut Bayern-offensiven i CL-finalen!

 

Jeg solgte også Assamoah og Isla. Det ble ikke fansen så glad for, men jeg synes Assamoah er for generell. Det, og jeg trengte de 120mill'sa.

Lenke til kommentar

Har rykket opp fra 1. divisjon i england på første sesong via playoff med Sheffield Utd. Nå ligger jeg på 1. plass med en ledelse på 6 poeng i Championship etter 17 runder, uten tap, og ser ut som jeg kan klare å rykke opp i PL, om ikke det skjer noe skremmende med formen.

Har kjøpt en del spillere som virkelig har vist seg å være knallkjøp. Jeg forstår ikke hva som har skjedd, men laget mitt herjer virkelig denne sesongen!

Lenke til kommentar

Startet meg en ny save med Brann nå, så valgte en kun Brasil og Argentina som aktive ligaer. Men dette gjør jo at eg ikkje får speidet i andre ligaer, noe som er synd da det garantert finnes store talenter i andre ligaer. Må eg ligge til alle ligaer for å få speidet?

Spiller fm 13, men spør her siden eg nok får fortere svar her

Lenke til kommentar

Startet meg en ny save med Brann nå, så valgte en kun Brasil og Argentina som aktive ligaer. Men dette gjør jo at eg ikkje får speidet i andre ligaer, noe som er synd da det garantert finnes store talenter i andre ligaer. Må eg ligge til alle ligaer for å få speidet?

Spiller fm 13, men spør her siden eg nok får fortere svar her

Speiderne kan fortsatt speide i alle landene.
Lenke til kommentar

 

Slike prosjekter er veldig morsomme. Har fremdeles gode minner fra tidligere fm-årganger der jeg har slitt et norsk 2. divisjons lag opp i tippeligaen. Valdres, Grorud, Mo IL etc.

 

 

Herjer i 2. div. Spissene mine er jo altfor gode for divisjonen. Problemet er at ingen vil fornye kontrakt (dvs hele laget), så jeg kan ende opp i Adecco nesten uten spillere. Begge stopperne har allerede signert for andre lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...