Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Har ikke spilt spillet siden betaen, men nå ber steam meg om å kjøpe spillet når jeg skal spille... Har heller ikke fått ny mail med kode til fullversjonen fra GameFly som jeg bestilte fra. What to do?

 

edit: faen, 1min etter jeg har postet finner jeg koden :p

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Boom! :D


f3mpnikwpckwi07e8v9.png


Definitivt den tøffeste sesongen så langt... Vi slipper inn aaaalt for mye, og klarte direkte opprykk kun fordi de andre lagene choket i avslutningen. League 1 neste!


Edit: Har forøvrig spilt litt inn i sesongen, og det ligger meeget godt an. Dette kan bli artig!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

 

Boom! :D
f3mpnikwpckwi07e8v9.png
Definitivt den tøffeste sesongen så langt... Vi slipper inn aaaalt for mye, og klarte direkte opprykk kun fordi de andre lagene choket i avslutningen. League 1 neste!
Edit: Har forøvrig spilt litt inn i sesongen, og det ligger meeget godt an. Dette kan bli artig!

 

 

Morro! Kult å se at det går bra om dagen :D

 

 

En liten oppdatering fra mitt elskede Scunthorp:

 

Vant League 1 med 2 stusselige poeng, men fy faen å deilig det føles!

 

Spilt 5 kamper og vunnet mot lag som Sunderland, Watford og Crystal Palace. Møte også Newcastle i Capital one cup's 3. runde :)

 

Også funnet min lille juvel fra Norge: Bersant Celina! Begynner virkelig å komme seg med 4 stjerner :D

 

Legger ved noen få bilder:

post-162299-0-93316400-1384311848_thumb.png

post-162299-0-02722000-1384311863_thumb.png

post-162299-0-14569200-1384311879_thumb.png

Lenke til kommentar

Spillere dere MÅ teste ut, Balanta midtstopper fra Colomiba, kjøpte for 40mill..

Tony Vilhena OMS han kan du få gratis etter noen sesonger, fyren PØSER på med mål og assist..

 

Og hvis du er storklubb kjøp Lukaku og bruk han som oppspillspunkt, skårer MASSE med mål..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Spillere dere MÅ teste ut, Balanta midtstopper fra Colomiba, kjøpte for 40mill..

Tony Vilhena OMS han kan du få gratis etter noen sesonger, fyren PØSER på med mål og assist..

 

Og hvis du er storklubb kjøp Lukaku og bruk han som oppspillspunkt, skårer MASSE med mål..

 

 

Balanta blir helt syk.

 

Tony Vilhena er ikke noe spesielt på min save iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...