Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVA FAEN I HELVETE, FORBANNA DRITT SPILL BRENN I HELVETE.

 

Det er faen meg det sykeste jeg har opplevd som fm-manager. FUCK. Jeg har tapt fem (!!!!!) kamper på rad. Molde vinner 6 kamper på rad. 1 kamp igjen. Like mange poeng. Molde har MYE bedre målforskjell. Jeg må ta flere poeng enn Molde i den siste kampen, vinner 2-0 borte, Molde spiller uavgjort hjemme. Jeg har snudd tidenes jævligste tapsrekke til seriegull. Alle hyller meg. Jeg er en fuckings GUD.

 

CRASH FUCKINGS DUMP.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er "Finn lignende spillere" like ubrukelig som tidligere? Har så og si aldri brukt funksjonen da den tydeligvis mener den eneste spilleren som ligner på min spiss er Messi :p

 

PS: FM13-spørsmål, men prøver her da den tråden er død. Dersom en spiller ikke består den medisinske testen, er det noe håp for å få han likevel? Hadde klart å signere Simone Zaza til 23 mill., men avtalen ble stoppet av styret :(

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Er "Finn lignende spillere" like ubrukelig som tidligere? Har så og si aldri brukt funksjonen da den tydeligvis mener den eneste spilleren som ligner på min spiss er Messi :p

 

PS: FM13-spørsmål, men prøver her da den tråden er død. Dersom en spiller ikke består den medisinske testen, er det noe håp for å få han likevel? Hadde klart å signere Simone Zaza til 23 mill., men avtalen ble stoppet av styret :(

Det er ikke enkelt å få svar, tilbakemeldinger eller ha diskusjoner her inne, så forvent litt tid på svar om du spør om noe. Tråden burde heller hete "skrytetråden" eller noe i den duren.

 

Finn lignende spillere-funksjonen er like ubrukelig, ja. Jeg bruker stort sett bare filtre. En knallgod metode jeg bruker selv er å bruke filtre akkurat passelig, med alder, spesielle egenskaper du er ute etter, posisjon og alle disse, og scoute hele jævla lista av spillere som dukker opp, og deretter ta et utgangspunkt i scout-anbefalingen. Har funnet mange vindunderbarn fort og enkelt med å gjøre dette.

 

Hvis spilleren du prøvde å signere var skadet eller feilet ett eller annet når du prøvde å snappe han opp, så kan jo det der skje, men da er det bare å prøve igjen i så fall. Jeg har opplevd det samme, men det har i de tilfellene vært pga skader eller lignende som har hindret overgangen. Om det er en bug i ditt tilfelle vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det er ikke enkelt å få svar, tilbakemeldinger eller ha diskusjoner her inne, så forvent litt tid på svar om du spør om noe. Tråden burde heller hete "skrytetråden" eller noe i den duren.

 

Finn lignende spillere-funksjonen er like ubrukelig, ja. Jeg bruker stort sett bare filtre. En knallgod metode jeg bruker selv er å bruke filtre akkurat passelig, med alder, spesielle egenskaper du er ute etter, posisjon og alle disse, og scoute hele jævla lista av spillere som dukker opp, og deretter ta et utgangspunkt i scout-anbefalingen. Har funnet mange vindunderbarn fort og enkelt med å gjøre dette.

 

Hvis spilleren du prøvde å signere var skadet eller feilet ett eller annet når du prøvde å snappe han opp, så kan jo det der skje, men da er det bare å prøve igjen i så fall. Jeg har opplevd det samme, men det har i de tilfellene vært pga skader eller lignende som har hindret overgangen. Om det er en bug i ditt tilfelle vet jeg ikke.

 

 

 

Skrytetråden ? Bare fordi du suger i fm, så er ikke lat annet skryt, jævla tulling :=)

Lenke til kommentar

Hvem bør jeg satse på? Får de ca til samme pris (rundt 40 millioner). Begge har 1,5 stjerne i nåværende nivå og 4,5 stjerner som potensiale.

 

attachicon.gifHvilken.jpg

EDIT: Får han ene for rett over 10 mill, så ble lett :p .

 

 

Helt klart han til høyre(Lopez.)

 

Han til Venstre har ikke mer enn 2 i determination, så han kommer ikke til å bli veldig mye bedre enn han er der.

Lenke til kommentar

 

 

 

Skrytetråden ? Bare fordi du suger i fm, så er ikke lat annet skryt, jævla tulling :=)

 

Skrytetråden, ja. Folk legger ut sine beste prestasjoner, mens diskusjon, tips og svar på noe som helst er nesten totalt fraværende.

 

Selvfølgelig skulle jeg her få svar på noe som egentlig ikke har noe som helst med FM å gjøre. Det poengterer mitt utsagn :p

Lenke til kommentar

Ahh, er det bare jeg som er latterlig dårlig i FM, eller er det helt umulig å vinne kamper etter oppdateringa? :hm:

Så lenge man taper på grunn av mer logiske ting enn de absurde greiene i 4.1.3, så er det vel greit(?)

 

For at jeg skulle klare meg bra i PL i 4.1.3 patchen, så måtte jeg spille med en helt vanvittig offensiv taktikk, og med vinger som scorte mål. Spissene mine nekter å score, og utifra at jeg har prøvd ALT, så er det nødt å være noe som feiler spillet. Backene scorer også mer enn spissene, og lar alle motstanderene spasere fint forbi dem.

 

Det har vært mye slike irriterende bugs i både FM13 og 14. Antallet skudd i stang/tverrligger er også absurd høy i FM14. Det er på høy tid at de klarer å knekke disse hinsides plagsomme bugsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...