Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

 

Fikk samme mail fra komplett i dag. Veldig skuffet.

 

 

Hos meg er leveringsdatoen nå endret til 13 desember og bekreftet. Men jeg har ikke fått mail om noe som helst enda.

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg på hva som foregår her egentlig: p på sporing hos Tollpost har det stått at pakken er lastet opp på utgående enhet siden 01.14 i nattog det gjør det enda , i mens så har posten sendt melding om at pakken er på terminal i Oslo og forventet levering er 3. Desember altså hva faen.

 

Samme her også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hentet kontroller og spill på mitt lokale pup nå. Det er åtte føkkings ps4 som ingen har hentet... Sånn folk burde ikke få lov å forhåmds! Ingen av konsollene var pakket inn nei...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Min er også nå endret til 13.12. Men det er fortsatt ingen god løsning. Og med så mange berørt spørs det hva denne kompensasjonen blir.

 

Kanskje vi får et kort som det står unnskyld på....

Lenke til kommentar

Hørte om en som hadde forhåndsbestilt (og betalt) 1 stk ps4 og fikk levert 2. Tror det var komplett som leverte. MAO enda en uheldig stakkar som ikke fikk sin...de lagerrobotene man ser i reklamen må ha klikket helt, blir vel snart væpna revolusjon på komplett-lageret:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hørte om en som hadde forhåndsbestilt (og betalt) 1 stk ps4 og fikk levert 2. Tror det var komplett som leverte. MAO enda en uheldig stakkar som ikke fikk sin...de lagerrobotene man ser i reklamen må ha klikket helt, blir vel snart væpna revolusjon på komplett-lageret:)

Er det defor det står så forbanna mange uavhentede konsoller på min lokale pup?

Lenke til kommentar

Da har endelig Komplett rettet opp sendingsdatoen min tilbake til 13.desember.

 

Kommer til å bli 2 forferdelige uker med ventetid.

 

Er det forresten mange av dere som har plukket opp BF4? Ser dritkult ut, selv på konsoll. Må ha et skytespill i rotasjonen, har kjøpt ACIV og FIFA14 fra før.

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...