Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nei, men det er helt ærlig talt ikke Komplett sin feil. Sony er de som ikke leverer. Når folk bestiller slike ting hos Komplett (Som har enorm stor kundebase) så blir det kø.

 

I mine øyne er det ikke mye å klage over når det står "Ubekreftet". Hadde det stått "Bekreftet" også hadde de flyttet, ja da kunne jeg vært enig

De har flyttet den igjen 17. februar :D Men det jeg ikke liker med Komplett er at de ikke kan gi oss en ordentlig dato. Jeg har hatt 6-7 flyttinger og begynner å bli frustrert. Komplett har sagt at det er Sony/SF Film sin feil, men de burde jo forstått at jeg ikke ville mottatt konsollen til 16. januar som var den opprinnelige sendingsdatoen min.

 

Nå er det faktisk slik at Komplett faktisk veldig mye rar informasjon fra dem som leverer til dem(i dette tilfellet SF Norge/Sony). Så man kan faktisk ikke skylde på Komplett, hele PS4 lanseringen har hvert et eneste kaos for butikker med lite eller informasjon.

Lenke til kommentar

Hva betyr 1 stk til levering? Har fått det opp på min side på Komplett! Har de sendt den eller gjør den klar? :D

 

Er vel en liten sannsynlighet for at de faktisk har gjort den klar. Btw min dato endret seg til 03.03, så har gitt komplett en ny sjanse. Får håpe de ikke misbruker den nå. :)

Lenke til kommentar

Lei av å vente på MPX. Dato ble igjen endret, nå til 16.03. Så nå har jeg bestilt PS4 Killzone bundel på CDON. Bestilte i går kveld. Og nå fikk jeg en hyggelig mail om at varen var sendt fra deres lager. Så nå er det bare og vente på at mandagen skal komme. :):)

Posten har ikke pakkeleveringer på mandager. Skjønner ikke helt hvorfor de ikke har det egentlig...

Lenke til kommentar

Fordi de har fri på søndager og pakkesentralene er stengt på lørdager. Med andre ord blir de pakkene som leveres på lørdag behandles på sentralene på fredag. De pakkene som ville blitt levert på mandag kan ikke behandles på sentralene på lørdag og søndag, derfor er det ingen pakker.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...