Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ikke hvis de plutselig går konk og legger ned hele greien vel?

 

Jo. Reklamasjonsrett er noe du har ovenfor produsent. Bare å ta med kvittering til et godkjent Playstation-verksted.

 

(MEN dersom Sony går konkurs :-p Da blir det noe annet :-p)

 

Tenker at dersom CoolShop skulle gå konkurs og du ønsker å benytte deg av reklamasjonsretten din så er det for deg som forbruker å ta dette via Nordisk Film (de som distribuerer PS4 i Norge). De har vel en egen servicetelefon for PlayStation-relaterte problemer.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

 

Jeg nekter faktisk plent å betale mer enn 3800. Det er ikke så komplisert, jeg syntes ikke det er verdt mer å slippe å vente.

Da må du nok regne med å vente leeeeeeenge før du får en, de fleste har forhåndsbestillinger frem til våren!

 

Dette er tull. Både jeg og 6 andre kompiser har fått tak i maskiner til 3790. Det er bare å følge litt med når butikkene får inn. Expert og Gamestop har hatt inne til denne prisen. Senest igår kjøpte 2 kompiser til denne prisen over disk på Gamestop Byporten.

 

Butikker får de inn, men jeg syntes det er merkelig at de ikke sier at de får inn biite små partier i ny og ne.

Lenke til kommentar

 

Kjøpte min PS4 + FIFA, AC IV og tre måneder med PS+ til 4750 kr i Sverige, så at det er mulig å skaffe seg PS4 uten å måtte betale blodpris er absolutt mulig!

Fin pris, men husk at fem års reklamasjon ikke gjelder i Sverige (mulig de har like regler, men kan være annerledes)

 

Ble lovet en 3 års garanti hvis et eller annet skulle inntreffe :)

Lenke til kommentar

Har fått PS4 fra CDON til billige 2853,- kr fraktfritt. Funker som bare det, ein god del stillare enn PS3-Slim som er den stillaste konsollen her i huset. Produsert i Kina, men med europeisk/nordisk manualer/reklame. Skulle sjølvsagt bestillt fleire PS4, men lot det være da eg sjølv ikkje vil ha enda. Son min er derimot happylainen over at eg skaffa denne til han. CDON skal ha kudos for å levere på facebook-rabattkoden. :)

Gode muligheter for at eg og ender opp med å kjøpe PS4, einaste problemet er at eg ikkje kommer til å kjøpe før prisen er under 3 tusen på eit eller anna tilbud. Heldigvis er det få spill ute enda som trigger kjøp. :)

Lenke til kommentar

Blir alle PS4'er produsert der? Eller blir noen produsert i USA? (litt off-topic)

Alle blir produsert i enten Japan eller Kina. Mener å ha lest at fabrikken i Kina er større enn den i Japan.

 

(men er snakk om å få i gang en liten produksjon i Brasil slik at konsollen skal komme dit tidligere. De har helt syke importregler som gjør at prisen på en importert ps4 ender på en femsifret sum)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Nei, men det er helt ærlig talt ikke Komplett sin feil. Sony er de som ikke leverer. Når folk bestiller slike ting hos Komplett (Som har enorm stor kundebase) så blir det kø.

 

I mine øyne er det ikke mye å klage over når det står "Ubekreftet". Hadde det stått "Bekreftet" også hadde de flyttet, ja da kunne jeg vært enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men det er helt ærlig talt ikke Komplett sin feil. Sony er de som ikke leverer. Når folk bestiller slike ting hos Komplett (Som har enorm stor kundebase) så blir det kø.

 

I mine øyne er det ikke mye å klage over når det står "Ubekreftet". Hadde det stått "Bekreftet" også hadde de flyttet, ja da kunne jeg vært enig

De har flyttet den igjen 17. februar :D Men det jeg ikke liker med Komplett er at de ikke kan gi oss en ordentlig dato. Jeg har hatt 6-7 flyttinger og begynner å bli frustrert. Komplett har sagt at det er Sony/SF Film sin feil, men de burde jo forstått at jeg ikke ville mottatt konsollen til 16. januar som var den opprinnelige sendingsdatoen min.

Lenke til kommentar

Nei, men det er helt ærlig talt ikke Komplett sin feil. Sony er de som ikke leverer. Når folk bestiller slike ting hos Komplett (Som har enorm stor kundebase) så blir det kø.

 

I mine øyne er det ikke mye å klage over når det står "Ubekreftet". Hadde det stått "Bekreftet" også hadde de flyttet, ja da kunne jeg vært enig

Jeg synes det er bemerkelsesverdig at alle andre som selger maskinen har klart å (for det meste) holde det de har lovt kundene sine. Komplett og Ludo fremstår som latterlig useriøse i etterkant av launch.

Et par kollegaer/kompiser som har bestilt fra Komplett, fått samme endringer flere ganger og sett seg lei. De har gått i butikk og kjøpt maskinen eller bestilt fra andre leverandører.

Jeg kommer ihvertfall til å vurdere andre nettbutikker enn Komplett neste gang jeg er avhengig av leveringsdato på kjøpetidspunktet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...