Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det går greit å bruke min amerikanske student-epost til å registrere meg for en gratis måned med Sumo? Jeg ser at FA Cup-finalen blir sendt på PL-kanalene i år, og det skjer ikke at jeg betaler 250,- for den ene kampen jeg vil se...

 

Hvorfor ikke kjøpe 24 timers tilgang på kingmedia? Koster 3,99 USD

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om det går greit å bruke min amerikanske student-epost til å registrere meg for en gratis måned med Sumo? Jeg ser at FA Cup-finalen blir sendt på PL-kanalene i år, og det skjer ikke at jeg betaler 250,- for den ene kampen jeg vil se...

 

Hvorfor ikke kjøpe 24 timers tilgang på kingmedia? Koster 3,99 USD

 

 

0 NOK > $3,99, og da har jeg tilgang til alt av TV2 i en måned også. Greit når man ikke har TV, merker jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, jeg brukte Premierleaugepass litt ifjor. Nå som de har blokkert Hola, er det andre alternativer som VPN og SmartDns. Ifjor kostet seasonpass 50 USD fra Taiwan versjonen, men har lest på nettet at brukere har blitt stengt fra premierleaugepass pågrunn av strid mot "terms and conditions" etter å brukt SmartDNS og VPN. Men forstår det ikke, VPN vil "lure" premierleaugepass til å tro at du befinner deg i Taiwan, SmartDNS vil ikke funke så bra, ettersom IP adressen er der du befinner deg. 


Er ikke VPN veldig tregt? Man vil ikke oppnå god kvalitet på streams ved bruk av dette? Jeg ønsker ikke å betale for Sumo. Det er dyrt og liker ikke kommentatorene der. Jeg foretrekker engelske kommentatorer. 


 


Bruker dere dette, eller finnes det bedre alternativer enn Premierleaugepass?


Lenke til kommentar

Bruker 2 tjenester selv da det er litt varierende hva som er oppe. Bruker footyreport og streamtvbox. God kvalitet men ihvertfall footyreport sin app må man endre litt på "koden" for at det skal fungere i kodi.

 

Jeg tester en tjeneste nå. Dette er vel en av flere tilbydere under samme tjeneste og er slik jeg forstår det Starstreams, Smoothstreams og streamtvnow en får konto hos, men hvilken vet en ikke i forkant. De har nå åpen registrering, så ved å sette meg opp å invitelisten deres fikk jeg invite umiddelbart.

 

Det koster 36$ for 3 måneder, gir tilgang til en drøss med kanaler, og da selvsagt inkludert alt en kan tenke seg av sport. NBA, PL, CL, NHL osv. De har addon for kodi som fungerer strålende, men EPG deres kunne vært bedre.

 

Alt i alt virker dette å være en bra tjeneste, så får jeg se når PL starter opp hvor bra det fungerer da.

Lenke til kommentar

Jeg registrerte eposten min på denne siden.

 

http://smoothstreams.tv/news/dada/mail.cgi/list/smoothinvite/

 

Så etter kort tid fikk jeg epost med link til registrering og betaling.

 

Det hele ser ut som en hosting tjeneste, men det har lite å si. Så snart en har betalt kan en logge inn på riktig side og streame i vei med brukernavn og passord. Testet det litt i går og litt tidligere i dag, både fra lapop og Kodi på stuepc. Har fungert bra den begrensende tiden jeg har prøvd. Eneste jeg savner er norsk fotball, men for alt jeg vet er det også tilgjengelig :)

 

De tilbyr 3 og 6 måneder, i tillegg til en trial på 5 dager om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...