Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 299,- i måneden så ille da for Sumo da? Man får jo PL, Championship, FA-cup, ligacup, League One, engelske landskamper, MUTV, LFCTV, Tippeligaen, og andre ting enn fotball. Og bred, enkel tilgang på nett, mobil, Apple TV, Playstation osv. Synes det er en god løsning, i hvert fall om man er mye på farten.

Lenke til kommentar

Aha, jeg kan se Tippeligaen nå med mitt abonnement til 299,-, men de fjerner det kanskje fra høsten av igjen? Uansett blir ikke Tippeligaen noe savn :p 

 

Synes likevel at 299,- er en helt ålreit pris. Betaler gjerne litt ekstra når løsningene er enkle og appene er så gode, også slipper jeg å styre med VPN osv. Men skjønner at det kan bli i meste laget for dere som studerer og har trangere budsjett.

Lenke til kommentar

Også skal man ha CL i tillegg så blir det svindyrt. Får ikke alle PL-kampene heller. Blir nok ntv.mx(?) eller footyreport når de åpner igjen.

 

Hvordan fungerer ntv.mx og footyreport, må man ha utenlandsk ip? (ja, det er helt sikkert besvart tidligere i tråden).

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342

Får fortsatt første mnd gratis med studentrabatt då. Skaffa meg abonnement og avbestilte rett etterpå så no har eg i hvert fall første mnd gratis. Flytter til Sverige i høst så hadde ikkje fått så mykje nytte ut av Sumo utover det

Endret av Slettet+61342
Lenke til kommentar

Oja sånn ja. Tegnet for to uker siden :) I tillegg til de ørten brukerene jeg lagde for å få gratis hver måned :whistle:

Litt skeptisk til å betale for Sumo. Alltid et eller annet problem. Sumo på mobilen funker ikke (grå skjerm) og hele PCen frøs når jeg skulle se på pre-season. Hvis de hadde giddet å få bort fra Silverlight så hadde iallefall det siste problemet blitt løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...