Mulder Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 Men i helsike da hw.no Dere forsøker å få meg til å betale for innhold, men blir ikke akkurat særlig fristet når dere skriver slik FUD. Og det verste er jo at det ser ut som at dere faktisk klarer å spre dette til en hel haug ignorante folk som sluker agn, søkk og sløre. 2
RJ45 Skrevet 12. juli 2013 Skrevet 12. juli 2013 Ser man marknadsandel mellom Win 7 og Win 8, så ser eg rett og slett ingen grunn til att de som utvilker spill skal lukke dei til win 8, da taper dei berre penger. Veit ikkje korleis det er å lage spill med DX 11.2 og samtidig vere kompatiblemt med DX 11(.0) men vist det er kompliser blir det vel egentlig ingen spill med DX 11.2, pga marknadsandelen. Men dette er en grunn til att eg kommer til å støtte steam, håper dei klarer å få opp grafikk ytelsen i Linux, så skal man sjå det att M$ kanskje slutter å presse gamer's over på det nye når dei ikkje vil.
Puro Skrevet 12. juli 2013 Skrevet 12. juli 2013 Beklager, etter at jeg oppgraderte fra Win8 til Win7 fant jeg ut at Win8 er noe dritt og at Win7 er himmelen i forhold til alle andre OS. 3
sedsberg Skrevet 26. juli 2013 Skrevet 26. juli 2013 Hvis de bare hadde gjort Metro valgfritt og krympa ned den nye start-menyen til å ta litt av hjørnet (som tidligere) i stedet for å ta hele jæl#¤! skjermen så kunne de fått MANGE over på Win8. Det er jeg sikker på.
Malvado Skrevet 26. juli 2013 Skrevet 26. juli 2013 Hvis de bare hadde gjort Metro valgfritt og krympa ned den nye start-menyen til å ta litt av hjørnet (som tidligere) i stedet for å ta hele jæl#¤! skjermen så kunne de fått MANGE over på Win8. Det er jeg sikker på. Å tvinge brukere er aldri veien å gå. Mangelen for brukeren selv å kunne velge hvordan han vil at oset skal fungere er nok det som kan ødelegge fullstendig for MS. Heldigvis kan man gjøre dette gjennom 3dje parts programvare , men det er litt tullete at man på mange måter blir tvunget til å bruke Os'et slik MS mener du skal bruke det og ikke ha muligheten til å justere så mye på det som du vil selv. Når det er sagt så har jeg selv windows 8 og er fornøyd med det, men så er jeg stort sett inne på Desktoppen 99% av tiden.
kmo911 Skrevet 30. juli 2013 Skrevet 30. juli 2013 dette er vel grunnen for at ingen skal få dårligere spillopplevelse. derved at de bruker dx 11 og ikke dx9.0c. grafikkmessig så holder dx9.0c enda. benchmarker ol spill ser bedre ut og renderer bedre. ville du kjørt dx 1.0 grafikk på ps4 ? fordelen er at alle syterne må finne i seg å oppgradere til dx 11.1 11.2 o.l. microsoft er ferdig med dårlig lav grafikk og vil satse på mye finere rendering. gpuene i ps 4 xb 1 er mye bedre til å behandle de høyere grafikk tekturene. microsoft har vel sagt nei takk til low quality og ja til 1080p- 4k 8k. spill til windows 8.1 ja. syting før spillene er kommet ut på markedet. dere skulle være glade for at konsollene ikke kommer med low quality mere. du kan da spill lara croft tomb raider 1 fortsatt,men renderingen bli forferdelig for at alt av grafikk måtte tilpasses for de som hadde en lov end pc. sammenlign ps1 n64 og ps3 ps2. du sitter ikke lenge før at lisj ongen kommer inn og sier æsj det ser ikke ut. n64 ps1 er kraftige nok for low quality rendering. dvs 300x200 og oppover. og et stort problem er oversettelsen fra pc til ps2 var vanskelig. spillene kresja uten grunn. du gikk deg fast inne i spillet og kresjing ble ungåelig. nå som de har samme verktøyer for ps4 xb 1 og evt wii 2 så slipper de unna med dårlig konverteringer. dette har folk klaget på fra første stund ps2 ala vis. startmenyen fører til mange kræsj. du kommer borti en snarvei og poof du får ikke starta pcen. og dere får bruke startmenyen til win xp 98se vista 7. som små barn på leting etter sukkerstenger. finner de det ikke så syter de. hol dere til windows 1.0 og ikke tenk på å oppgradere. dere får selfølgelig in crysis 3 på deres sx 286 med ?? ram sa du.matte behandler mangler. winers are humans too. but we don listen too them.
sedsberg Skrevet 30. juli 2013 Skrevet 30. juli 2013 Jeg klarte nesten å lese det der uten å bli surrete i huet. 5
Vannlinjen Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 MS bare provoserer meg mer og mer. Jeg kommer hverken til å kjøpe Xbox One, eller å "oppgradere" til W8. Det eneste som skjer er at de ikke får mine penger, og det er jo tross alt deres tap. Har null problem med å sitte på W7 til det faktisk kommer et brukbart operativsystem som er en verdig avtaker.
Gavekort Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 Og folk kaller planned obsolescence for en konspirasjonsteori.
AllFather Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 Kjekt når gjerrigknarker ikke får det siste nye
Sutekh Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 Nå trenger man vel ikke nødvendigvis være gjerrigknark for å ikke ville bruke Windows 8... W7 er jo faktisk dyrere i innkjøp, men jeg kjøper heller en lisens på det enn på W8 til spillpcen.
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 Kjekt når gjerrigknarker ikke får det siste nye Så ekstremt harry når folk løper rundt å "skryter" av at de som mener noe annet bare gjør det fordi de ikke har råd/er misunnelige. AtW 3
_dundun_ Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Å tvinge brukere er aldri veien å gå. Det der er en sannhet med svært store modifikasjoner. Å tvinge brukeren er veldig ofte veien å gå, men da må du ha kontroll på hva brukeren prøver å oppnå først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå