Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Galaxy NX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så spennende ut.

..

...

....

men så leste jeg prisen

og lo godt

 

Da er vi to=P

Samsung må enten ha funnet opp den beste sensoren noen sinne, ellers har de begynt å drikke beis nede i Asia..

Hvordan er det de tenker, ta Galaxy S4 pris på 5000 kr og legg på 7000 kr for et kamera i tillegg??

Lenke til kommentar

Ole, den har 4G LTE og plass for SIM-kort. Wifi også.

 

Tøft kamera. Jeg likte designen og tror det kunne vært spennende å prøve knappeløsheten. Men de kunne godt kostet på seg en ny utgave av 30mm f/2,0, denne gangen med iFn-knapp. Og huff prisen ja. Jeg tror de har vært litt for optimistiske der og får så lavt salg at de må sette den ned rimelig kjapt.

 

Lurer på om det er mulig å ringe og sms-e med den? Ringe med handsfree selvsagt. (Hadde tatt seg ut å prate med kameraet til øret :p )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ole, den har 4G LTE og plass for SIM-kort. Wifi også.

Oi, da er den jo plutselig mer interessant.

 

Hvordan er det med bilderedigering-, videoredigering- og ftp-apps til Android for tiden? Regner med at dropbox finnes.

 

Er spent på hvordan videokvaliteten blir (utover tech-specs). Hadde vært ganske kult å kunne sende ferdigredigerte videointervjuer rett fra felt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det med bilderedigering-, videoredigering- og ftp-apps til Android for tiden? Regner med at dropbox finnes.

Dropbox finnes (jeg bruker det på S4-en min). Det er et ganske stort utvalg. Spørsmålet er hvordan kameraet yter. Selv om skjermen var veldig bra så tror jeg fort det kan bli litt vel smått.

Lenke til kommentar

Oi, da er den jo plutselig mer interessant.

 

Hvordan er det med bilderedigering-, videoredigering- og ftp-apps til Android for tiden? Regner med at dropbox finnes.

 

Er spent på hvordan videokvaliteten blir (utover tech-specs). Hadde vært ganske kult å kunne sende ferdigredigerte videointervjuer rett fra felt...

Du får egen personlig cloud service av Samsung; http://www.engadget.com/2013/06/20/samsung-homesync-lite/

 

Hvorfor ble det forresten ikke nevnt noe om kvaliteten på den elektroniske søkeren? Det er jo mye mer interessant en den store skjermen som man ikke ser noe på i sollys.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...