Gå til innhold

Hva er det dårligste spillet du virkelig liker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men for å ta det best of the worst gikk det en god del timer i Star Wars: Force Commander. Vi snakker et RTS satt til Star Wars universet, lenge før spill som Rebellion og Battlegrounds.

 

Regner med det stemmer, at du spilte force commander først, det stemmer også at force commander kom før star wars galaxtic battleground. Men det stemmer IKKE at force commander kom før star wars Rebellion. Rebellion kom i 1998, hele 2 år før force commander.

 

Så som ett utspring av dette, nevner jeg Star wars rebellion som mitt dårlige spill jeg har likt godt. Jeg har spilt sykt mye rebellion oppgjennom. Lan, eller rette Linka rebellion en god del, da jeg også hadde ett par gode venner, som var nærdete nok til å sette pris på slike spill ;)

 

Som det første ekte Star wars strategi spillet, LENGE før vi fikk spill som force commander ;) , var dette gull hos meg. 100 planeter. hauger med teknologier å utforske, og dødstjerner å sprenge. 3D rom slagene hadde dårlig grafikk selv til 98 å være, men god nok til at man med litt fantasi og innlevelse glemte sted og rom :)

Lenke til kommentar

Dark Messiah of Might & Magic.

 

Slenger meg på hyllesten til Dark Messiah. Synes spillet var overraskende bra laget, og da spesielt kampsystemet, men også banedesignene og AI'en. Faktisk likte jeg også veldig godt multiplayeren til DM, hvor man kunne bruke (riktignok noe klisjepregede og ubalanserte) classer til å ta over utposter på romslige baner i team. Man kunne gå opp i nivå og få bedre ferdigheter, og hver class la opp til veldig forskjellig spillestil. Jeg og noen venner koste oss ganske mye med det faktisk.

 

Men det spillet jeg gjerne vil bringe fram selv er faktisk Battle Arena Toshinden 4. Ja, du leste riktig. Nummer 4. Sannsynligvis den mest slaktede av dem. Grafikken var avleggs selv når spillet kom, historien var så og si ikke-eksisterende selv til et slåsspill å være, og figurene var trege og få. Men du verden som jeg elsket - og fortsatt elsker - dette spillet! Det er vanskelig å forklare hvorfor, men jeg bare liker stilen og kampsystemet. Og ikke minst minispillene som man kunne prøve ut, mange av dem utrolig artige.

Lenke til kommentar

Var Dantes Inferno et dårlig spill? Jeg likte nå det spillet jeg. Samme med Conan til PS3. Conan klarte jeg aldri å runde, men morro spill fordeom

 

conan til ps3 er dritbra enkli,bare at sistebossen er vanskelig,trur jeg brukte 2timer på den ellerno,sykt irriterende med alle formsa og de tentacle henda ellerno.

 

Eller så syns jeg Nier fortjener og være,spillet fikk middelmålig kritikk,men 10'er i min bok.

Ellers så syns jeg DI er også er ganske bra spill,bedre gow anyways.

Ellers så syns jeg ikke ff13 var skuffende,jeg likte det faktisk ganske bra,var 13-2 som jeg virkelig ble skuffa av og måtte tvinge meg igjennom for og få med historien.

Lenke til kommentar

conan til ps3 er dritbra enkli,bare at sistebossen er vanskelig,trur jeg brukte 2timer på den ellerno,sykt irriterende med alle formsa og de tentacle henda ellerno.

 

Eller så syns jeg Nier fortjener og være,spillet fikk middelmålig kritikk,men 10'er i min bok.

Ellers så syns jeg DI er også er ganske bra spill,bedre gow anyways.

Ellers så syns jeg ikke ff13 var skuffende,jeg likte det faktisk ganske bra,var 13-2 som jeg virkelig ble skuffa av og måtte tvinge meg igjennom for og få med historien.

Synes nå både GoW 1 og 2 var bra. Fikk aldri prøvd ut den på PS3
Lenke til kommentar

Et av veldig få spill jeg har giddet å runde de siste årene..! :thumbup:

Var Dantes Inferno et dårlig spill? Jeg likte nå det spillet jeg. Samme med Conan til PS3. Conan klarte jeg aldri å runde, men morro spill fordeom

 

Min hukkomelse sier at spillet ble ikke kalt et dårlig spill, men et middelmådig et, og litt for lik God of War. Men det var i grunn det eneste eksemplet jeg kom på.

Hvis tråden derimot handlet om hvilke populære spill jeg syntes er oppskrytt hadde det vært noe annet :)

Lenke til kommentar

Er et spill på PS1 som ikke fikk så mye oppmerksomhet, scorte ikke så bra heller på gamerankings.com o.l.

digimon_screen007.jpg

4.9/10

4/10

4/10

Jeg digga Digimon World 2003 i den tiden. Spilte det godt over 85 timer, ble totalt hekta! Dette er en av disse spillene som var dårlige i alles øyner, men i mine var dette en perle.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...