Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hvis det ikke dukker opp før eller senere kan du kalle meg en krakk. Det finnes uoffisielle utgaver allerede. www.gamespot.com/articles/witcher-3-s-gwent-can-now-be-played-outside-the-ga/1100-6428050/

 

Det hadde vært fantastisk, og har tenkt det samme - det nok kommer etterhvert.

 

Kom meg opp til den store havnebyen oppe til venstre på kartet (Novigrad?), den med alle oppslagstavlene, for et par dager siden og har ikke gjort annet enn å raide gwent-kort de siste 2 kveldene.

 

Det er suget etter å få alle kortene som er hele motivasjonen - spillet er meget bra, men om motivasjonen skal opprettholdes etter at alle kortene er samlet inn må det nok online in-game til frykter jeg :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det ryktes at neste patch skal gi oss et sted å oppbevare ting.

Kult, er det rykter på Witcher forumet eller reddit eller noe?

 

Selv om spillet faktisk gjør dette nå (ihvertfall i Novigrad), la ifra meg noen sverd for sikkert 50 timer siden som lligger på samme sted. Men skulle gjerne hatt ett sted inne hvor alt kan samles med for eks oppheng for armor/sverd etc som man har i Skyrim.

Husker ikke hvor jeg leste det, men det var visstnok en i teamet som nevnte at neste oppdatering skulle legge til etterlengtet funksjonalitet. Uten at han ville gå i detaljer.

 

Å ikke ha et sted å legge fra seg ting er nok en aktiv beslutning fra utviklerne, men de ser vel i etterkant at det blir litt teit at man skal bære rundt på alt skrotet man plukker med seg. Hundre bøker i saltaskene?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

 

 

Det ryktes at neste patch skal gi oss et sted å oppbevare ting.

Kult, er det rykter på Witcher forumet eller reddit eller noe?

 

Selv om spillet faktisk gjør dette nå (ihvertfall i Novigrad), la ifra meg noen sverd for sikkert 50 timer siden som lligger på samme sted. Men skulle gjerne hatt ett sted inne hvor alt kan samles med for eks oppheng for armor/sverd etc som man har i Skyrim.

Husker ikke hvor jeg leste det, men det var visstnok en i teamet som nevnte at neste oppdatering skulle legge til etterlengtet funksjonalitet. Uten at han ville gå i detaljer.

 

Å ikke ha et sted å legge fra seg ting er nok en aktiv beslutning fra utviklerne, men de ser vel i etterkant at det blir litt teit at man skal bære rundt på alt skrotet man plukker med seg. Hundre bøker i saltaskene?

 

 

hehe ja hvis jeg nå glemmer å lese ett random brev når jeg får det, så blir det nåla i høystakken å finne den igjen i etterkant. Ser hvorfor utviklerne ikke har lagt opp til å kjøpe hus og at det blir riktig iflg loren at Witchere ikke slår seg til ro og steller i hagen liksom men at de er på evig vandring etter nye eventyr, evnt mareritt.

Men tror nok det vil heve spillet såpass mye å ha en "base" hvor man faktisk kan ta vare på det man vil og få seg en samling med ting og tang at det bare er å få det implementert så fort som mulig spør du meg.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

 

 

Det ryktes at neste patch skal gi oss et sted å oppbevare ting.

Kult, er det rykter på Witcher forumet eller reddit eller noe?

 

Selv om spillet faktisk gjør dette nå (ihvertfall i Novigrad), la ifra meg noen sverd for sikkert 50 timer siden som lligger på samme sted. Men skulle gjerne hatt ett sted inne hvor alt kan samles med for eks oppheng for armor/sverd etc som man har i Skyrim.

Husker ikke hvor jeg leste det, men det var visstnok en i teamet som nevnte at neste oppdatering skulle legge til etterlengtet funksjonalitet. Uten at han ville gå i detaljer.

 

Å ikke ha et sted å legge fra seg ting er nok en aktiv beslutning fra utviklerne, men de ser vel i etterkant at det blir litt teit at man skal bære rundt på alt skrotet man plukker med seg. Hundre bøker i saltaskene?

 

 

hehe ja hvis jeg nå glemmer å lese ett random brev når jeg får det, så blir det nåla i høystakken å finne den igjen i etterkant. Ser hvorfor utviklerne ikke har lagt opp til å kjøpe hus og at det blir riktig iflg loren at Witchere ikke slår seg til ro og steller i hagen liksom men at de er på evig vandring etter nye eventyr, evnt mareritt.

Men tror nok det vil heve spillet såpass mye å ha en "base" hvor man faktisk kan ta vare på det man vil og få seg en samling med ting og tang at det bare er å få det implementert så fort som mulig spør du meg.

 

 

Det er her spillet har blitt veldig "konsollifisert". Det hadde vært mye enklere med en liste man kunne sortere etter forskjellige kriterier.

Lenke til kommentar

Jeg finner ingen som kan lage et witcher sverd til meg, det er et level 13 sliver sword, men ingen kan lage det, finner mange som kan lage high end armor men ikke sverdet.

 

Er litt skralt med gode armorer og blacksmiths før du gjør missions som åpner for dem, men er ihvertfall Journyman smiths i Novigrad og Skellige som jo holder til alt annet enn mastercrafta utstyr. De man finner på landsbygda er som regel kun amatører og kan stort sett bare brukes til reperasjoner og crafte komponenter man trenger. Husk at de ikke dukker opp på kartet utenfor åpningstidene som stort sett er ifra kl 8 på morgenen.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

More details on the full 1.07 patch, including quest fixes, will be revealed later this week.  


As some of you may know, we are finishing up work on our next big patch, Patch 1.07. It’s a very large update introducing some key changes, including:  



  • A new, alternative (optional) movement response mode for Geralt.  




  • A player stash for storing items, available in various locations throughout the game. Stash locations are marked on the player's map.  




  • Crafting and alchemy components no longer add to the overall inventory weight.  




  • Books are now placed in a dedicated tab in the Inventory and books that have already been read are properly grayed out.  




  • Multiple sorting options are now available in the Inventory.  




  • Alchemy formulas and crafting diagrams can be "pinned", meaning all components and ingredients required to make them will be conveniently marked in the Shop panel.  




  • Dozens of fixes for quest related issues, both major and minor.  




  • A few performance enhancements, including the optimization of FX, scenes and general gameplay.  




  • Various improvements to horse behavior.



 


https://www.reddit.com/r/witcher/comments/3cb9xj/patch_107_coming_this_week_details_here/cstwiul


  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hmm, jeg håpet de skulle la oss slå sammen steiner vi har funnet, ikke bare de vi selv lager. Mener jeg leste på forumet deres at det egentlig er meningen det skal være slik.

De burde også fikset det slik at Geralt sier "hmm, looks like rain" litt før det begynner å regne, ikke når det allerede plasker ned.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Det er vel ikke lagt opp til at man skal kunne renske opp 100% i en landsdel før man går videre? tenker da på å gjøre alle missions/?/contracts osv

En del av de er jo veldig høyt levlet og jeg tenker at man MÅ gå videre til nye deler av spillet for så å komme tilbake senere for å ha en sjangs til å klare det?

 

Finnes det noe sted hvor man kan se en % av hvor mye man har gjort i spillet hittils?

Lenke til kommentar

Det er ikke meningen, nei. Det er heller ikke meningen å gjøre seg ferdig med Velen/Novigrad før man drar til Skellige, da vil man være litt overlevlet når man når Skellige. Jeg vil anbefale deg å gjøre storyoppdragene når de er i riktig level, da følger du en naturlig progresjon gjennom spillverdenen.

Lenke til kommentar

Litt kjipt at jeg er på et sted i story oppdraget hvor jeg ikke får muligheten å dra tilbake for å reparer sverdet mitt, som lyser rødt.

Vurdere litt å prøve å finne et tidligere savegame og begynne på nytt. For jeg får ikke til å drepe han fyren jeg har møtt på nå.

 

Jeg er relativt tidlig i spillet og har med en kvinnelig mage.

Kanskje jeg bare skal skru ned vanskelighetsgraden.

Lenke til kommentar

Det er ikke meningen, nei. Det er heller ikke meningen å gjøre seg ferdig med Velen/Novigrad før man drar til Skellige, da vil man være litt overlevlet når man når Skellige. Jeg vil anbefale deg å gjøre storyoppdragene når de er i riktig level, da følger du en naturlig progresjon gjennom spillverdenen.

Jepp (:

Vel, jeg er lvl13 nå og Skellige foreslår lvl16 så jeg kan nok holde på litt til ihvertfall.

Har fremdeles noen spørsmålstegn og en del kvests som er noen lvl under mitt eget - de er vel greie å ta da jeg ikke får noe særlig xp av de uansett.

 

Jeg tror man fint kan gjøre alt bortsett fra det som er rødt.

Det røde er jo til tider så utrolig rødt at jeg ikke har sjans før jeg kommer tilbake senere - det var det jeg tenkte på i hovedsak (:

Lenke til kommentar

Litt kjipt at jeg er på et sted i story oppdraget hvor jeg ikke får muligheten å dra tilbake for å reparer sverdet mitt, som lyser rødt.

Vurdere litt å prøve å finne et tidligere savegame og begynne på nytt. For jeg får ikke til å drepe han fyren jeg har møtt på nå.

 

Jeg er relativt tidlig i spillet og har med en kvinnelig mage.

Kanskje jeg bare skal skru ned vanskelighetsgraden.

Det går uansett fint å ta ham med bare signs, selv om det tar litt tid.

Lenke til kommentar

 

Litt kjipt at jeg er på et sted i story oppdraget hvor jeg ikke får muligheten å dra tilbake for å reparer sverdet mitt, som lyser rødt.

Vurdere litt å prøve å finne et tidligere savegame og begynne på nytt. For jeg får ikke til å drepe han fyren jeg har møtt på nå.

 

Jeg er relativt tidlig i spillet og har med en kvinnelig mage.

Kanskje jeg bare skal skru ned vanskelighetsgraden.

Det går uansett fint å ta ham med bare signs, selv om det tar litt tid.

 

 

Sånn, da kom jeg meg ut fra det fryktelige stedet.

Tok lang tid å kverke fyren men jeg fikk det til, holdt meg til heavy attack (eller hva det heter) og hoppet fram og tilbake.

 

Godt å være ute igjen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...