Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skynder meg veeeeldig langsomt :p

 

Det skal sies at sikkert 70 av timene er tilbrakt rundt Gwent bordet og i inventory menyen med crafting etc da. Men jeg har også tatt sikte på å gjøre alt, noe jeg kan skjønne ikke alle har tid/ork til. Men jeg syntes spillet var så genialt at jeg har ikke lyst til å gå glipp av noe :)

Lenke til kommentar

Hehe, jeg pleier som oftest og gå for hovedhistorien når jeg spiller et nytt rollespill, så tar jeg heller en ny playthrough rett etter hvor jeg gjør alt. Alle har jo forskjellig måte å spille på så klart :)

 

Mitt livs store svakhet...

Så fort jeg er "ferdig" med et spill, enten det blir rundet eller lagt bort av en eller annen grunn blir det aldri tatt opp igjen. Jeg tror aldri jeg har spilt et spill 2 ganger.

 

Derfor, de siste årene, har jeg alltid gjort side-kvests først, deretter main-kvests.

 

Alt skal gjøres, spesielt i W3, blir bare mer og mer glad i det :)

Lenke til kommentar

Du blir jo sinnsykt overlevlet om du gjør alt av quests.

 

Ja du sier noe, de tok nok ikke med i beregningen at folk på død og liv skal gjøre absolutt alt som er mulig å gjøre parallelt med main story :) Selv har jeg måttet jeg skru opp vanskelighetsgraden i takt med at jeg lvl opp. Ligger ca 3-4 lvl over main quest som regel og da må man opp på vanskeligste for å få en utfordring. Evnt begrense seg selv med tanke på armor etc, altså å heller bruke en lav lvl armor som ser fet ut kontra å hele tiden crafte seg den beste.

Lenke til kommentar

Men likevel, har hørt om folk som har rundet main story rundt lvl24, og jeg ser utstyr som blir tilgjengelige å crafte på lvl37(?)

 

Ja har vel sett crafting recipes over lvl 40 også, det er vel til for om man fortsetter å spille videre etter main story. Ser jo at jeg har Witcher contrakt missions etc med lvl cap på langt over 30. Så om man klarer å gjøre absolutt alt gjenstår å se, om avstanden mellom min lvl og de siste missionsa er for stor så kan det vel bli vrient.

Lenke til kommentar

Since Marcin has updated you a little, I'd like to add a bit to that, since apparently some people seem to believe this particular issue is getting preferential treatment. 

Here is the thing. The major thing. I know it's gonna be a shock to some but...we are not perfect. (LEGASP!!!!!) 

The biggest issue that we as a team identified with the Triss situation is that the current implementation does not really represent the very core design philosophy we hold dear. Namely, that your choices carry consequences and those consequences WILL present themselves to you. 

As it has been stated in the opening thread, the consequences of choosing Triss are not adequately represented. This was something that was brought to our attention by this thread. We went back and looked at it again and realized that yes, this is indeed an inconsistency and one that deserves our attention. So we sat down, took our notes from your suggestions and checked what is viable to do. The result of that is what you will eventually see. 

To the people who are somehow annoyed that we will correct the inconsistent consequences that are currently present in the Triss romance I say this: Please understand that this is not a case of us changing something simply because fans want it. This is because fans alerted us to something which we, internally, discussed (hence the long silence in between replies) and eventually agreed that it did not fit our core philosophy of including consequences to the choices the player can make. 

In any case, I hope this clears things up a bit and puts a rest to the infighting about which issue deserves what kind of attention. 

Now, off to work! 

 

Det kom en klagepost på Triss sin romanse i spillet litt etter slippdato og nå har det blitt så stort at de faktisk skal legge til mer innhold for fans som føler seg snytt. De er mer gale enn Bioware sine romanse fans. 

Lenke til kommentar

Du blir vel ikke så overleveled av å gjøre alt? Man får jo bare maksimalt erfaringspoeng av oppdrag på eller over ens nivå. Skal man ta alle vil man nødvendigvis bare få fullt xp-utbytte av noen av dem. Og siden Geralt tross alt er en helproff monsterjeger skurrer det ikke så mye når man er OP heller, dette er ingen mot-alle-odds-greie.

Lenke til kommentar

Du blir vel ikke så overleveled av å gjøre alt? Man får jo bare maksimalt erfaringspoeng av oppdrag på eller over ens nivå. Skal man ta alle vil man nødvendigvis bare få fullt xp-utbytte av noen av dem. Og siden Geralt tross alt er en helproff monsterjeger skurrer det ikke så mye når man er OP heller, dette er ingen mot-alle-odds-greie.

 

Ja jo men om jeg tenker riktig så får man vel forskjellige XP utbytte ifra forskjellige typer missions i tillegg til hvilket lvl de er i forhold til din egen. Det vil vel si at to kan ha gjort alt i spillet men allikevel kunne ende med forskjellig lvl?

Lenke til kommentar

Hvorfor skal alle open world games ha racing?

 

Det var drit kjedelig i GTA 3-San Andreas, og GTA V, og det var drit kjedelig i GTA V og Red dead redemption, men de stapper de inn i RPGs også, som Two worlds 2(hvor du må race for å komme videre i historien) og de stappa det inn i Witcher 3 også...

 

Det er jo så kjedelig, enda kjedeligere på hest enn i bil, i bil får du noe farts følelse som jeg antar er gøy nok, men på hest, du rir ikke så jævla fort på hester i RDR eller Wicher 3.

 

Men så er jo jeg en som syns sport i virkeligheten er drit kjedelig også da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal alle open world games ha racing?

 

Det var drit kjedelig i GTA 3-San Andreas, og GTA V, og det var drit kjedelig i GTA V og Red dead redemption, men de stapper de inn i RPGs også, som Two worlds 2(hvor du må race for å komme videre i historien) og de stappa det inn i Witcher 3 også...

 

Det er jo så kjedelig, enda kjedeligere på hest enn i bil, i bil får du noe farts følelse som jeg antar er gøy nok, men på hest, du rir ikke så jævla fort på hester i RDR eller Wicher 3.

 

Men så er jo jeg en som syns sport i virkeligheten er drit kjedelig også da. 

 

Hehe ja smak og behag. Syntes banene var behagelig korte så er jo fort gjort og ganske lett (dog litt frustrerende den ene banen med en skarp sving rett før mål..)

 

Liker at de putter inn mest mulig av slike "mini games" om man kan kalle racing det. Det som var litt teit var at jeg hadde alltid bedre utstyr til hesten allerede enn det jeg vant.

 

PS. er 100 kg horse saddlebags maks man kan få i spillet?

Lenke til kommentar

Det ryktes at neste patch skal gi oss et sted å oppbevare ting.

 

Kult, er det rykter på Witcher forumet eller reddit eller noe?

 

Selv om spillet faktisk gjør dette nå (ihvertfall i Novigrad), la ifra meg noen sverd for sikkert 50 timer siden som lligger på samme sted. Men skulle gjerne hatt ett sted inne hvor alt kan samles med for eks oppheng for armor/sverd etc som man har i Skyrim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...