Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd diverse klasser og spilletyper oppigjennom diverse mmos, og uten å prøve de andre klassene blir det warrior på meg as usual, pga spillestil. Er ikke en som liker å stå bak mølja og runke dumpapp, ei heller en som vil tåle lite. Da er det bare å få tak i et stykk stort sverd og tung rustning, altså warrior.

Lenke til kommentar

Tja, si det.. Jeg sitter igjen med følelsen jeg hadde fra vanilla WoW, men for min del er det også den jeg ser etter. Men så har jeg ikke spilt så mye heller.

 

hvilke følelser fra vanilla wow?

kan ikke si at de første dagene av vanilla var smerte frie på noen som helst måte..

første patchene for den saks skyld

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

At allerede første dungeon er en skikkelig challange, og at du er nødt til å kommunisere med de andre i gruppen din for å komme deg gjennom den. Samt at gear ikke deles ut til gud og hvermann, men at man må fortjene det gjennom raids. I tillegg til ting som at fienden faktisk har sin egen by, og at man ikke omgås sammen hele tiden, og at man ikke kan regne med å få se alle raids og encounters om man ikke har tid å investere i spillet.

Lenke til kommentar

Vi avventer å velge server og gambler på at det kommer en 2. EN-PVP Server - Kunn en kan bli litt i meste laget.

Tviler på at det skjer før launch- Husk at serverne de har satt opp tar for seg hvor mange de vet allerede har kjøpt spillet og kan ta i bruk head start

 

Hvis man vil droppe headstart og gamble på EN-PVP #2, så er det dere om det

 

Også verdt å nevne at antallet som kan spille på en server er "høyere enn konkurrentene"

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Ja så at Hazak skulle bli offisiell reddit boltreplass også

 

Forresten, hvis noen vil ha et knippe norske/svenske å spille "casual serious" med på en PVE server, så kommer jeg til å lage et social guild på Ascendancy EN-PVE.

 

Det kommer til å hete "The Northern Pact" og alle er velkomne. Vi har også en TeamSpeak som kan benyttes.

 

Fokuset er kun social og levelling med norsk/svensk språk. På denne måten kan man lage et kontaktnettverk som senere kan brukes til elder content.

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hadde et lite håp om å få kjøpt og registrert spillet for å få early access, men det ser nesten ut til å bare gi opp i kveld i alle fall. Litt vel drøy den lengden på maintenencen deres synes jeg. 17 timers maintenence håper jeg virkelig ikke de kommer til å slite med ved offisiell launch.

Lenke til kommentar

Men hvor mange er mange? Jeg ser at alle russerne skal dit - til Hazak. Og de pleier å være ganske mange.Får se når det har kommet en poll som ikke blir spammet av bots hvor mange det faktisk er snakk om. Selv om russerne kommer i tillegg der da. :)

 

kan være et 2 sidet svert dette her, med tanke på at folk kansje tenker det samme :D

 

Hadde et lite håp om å få kjøpt og registrert spillet for å få early access, men det ser nesten ut til å bare gi opp i kveld i alle fall. Litt vel drøy den lengden på maintenencen deres synes jeg. 17 timers maintenence håper jeg virkelig ikke de kommer til å slite med ved offisiell launch.

 

Nja spørs ossen du ser på det med tanke på at kansje det er bedre med tanke på at de gjør klar serverene sine til head start så vi ikke sitter i den klemma her da headstart starter :)

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Er NCSoft sine påloggingservere som er problemet i dag såvidt jeg har skjønt. Da kommer ingen seg inn, men du kan jo alltid kjøpe det fra gmg.com?

 

Håper ikke alle tenker det samme, de fleste har jo lyst på en aktiv server, men vi europere har en tendens til å komme senere enn amerikanerne. Det er de klar over, noen tenker nå som oss, men vi må prøve å ha en "åpen" server for alle etternølerne i Aesir. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg tar det uansett som et litt dårlig tegn dersom de ikke er istand til å holde serverne någenlunde oppegående for de som har 3-dagers early access, en frynsegode som er framhevet for de som har forhåndsbestilt spillet.

Men men. Noe smårusk i maskineriet er det alltids ved launch av nye mmo. Det er bare litt besynderlig at ikke engang nettsiden er brukbar enda.

 

Har sett på gmg, men er litt på gjerdet angående kjøp der. Aldri hatt dårlige erfaringer, men usikker på om jeg får nøkkelen med én gang, eller om jeg må vente. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...