Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det for øvrig bestemt at NoX blir spillende Dominion på PvP server. Så om man ønsker seg inn i et stort norsk community ved launch, med både hardcore og semi-hardcore raidgruppe er NoX.no stedet for deg.

Endret av carzas
Lenke til kommentar

Nå er det for øvrig bestemt at NoX blir spillende Dominion på PvP server. Så om man ønsker seg inn i et stort norsk community ved launch, med både hardcore og semi-hardcore raidgruppe er NoX.no stedet for deg.

Får opp feilmelding når jeg går på undermenyen til Wildstar på hjemmesiden deres. Stiller dere noen spesielle krav til medlemmene?

 

Ser igrunn bare etter noen å spille sammen med, kommer til å bli semi-casual iom. at jeg jobber rotasjon.

 

Har forøvrig flere år med erfaring innen MMORPG - HC rading, PVP osv.

Lenke til kommentar

 

Nå er det for øvrig bestemt at NoX blir spillende Dominion på PvP server. Så om man ønsker seg inn i et stort norsk community ved launch, med både hardcore og semi-hardcore raidgruppe er NoX.no stedet for deg.

Får opp feilmelding når jeg går på undermenyen til Wildstar på hjemmesiden deres. Stiller dere noen spesielle krav til medlemmene?

 

Ser igrunn bare etter noen å spille sammen med, kommer til å bli semi-casual iom. at jeg jobber rotasjon.

 

Har forøvrig flere år med erfaring innen MMORPG - HC rading, PVP osv.

 

 

Hei,

 

Høres ut som du kan trives godt i NoX. Har du sett her: http://nox.no/bli-medlem/ ?

Gi beskjed om du får feilmelding etter det, så skal jeg sjekke opp med Fnix som styrer det hele. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...