Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja for det er helt utenkelig at de ville ha utviklet først for xbone, de må ha betalt

Ingenting som er helt utenkelig, men med tanke på tidligere avtaler mellom ms og call of duty utgiver så er det mer sannsynlig at penger er innvolvert. Hvorfor ikke vise frem den versjonen som etter all fornuft å dømme er best grafisk?

Og da tenker jeg ikke bare ps4 men pc.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

ja for det er helt utenkelig at de ville ha utviklet først for xbone, de må ha betalt

 

Det hadde kostet mer enn det hadde smakt. Siden arkitekturen til PS4 og Xbone er såpass lik blir det garantert utviklet parallelt (sammen med PC), for så å optimalisere for de forskjellene i etterkant.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

ja for det er helt utenkelig at de ville ha utviklet først for xbone, de må ha betalt

Ingenting som er helt utenkelig, men med tanke på tidligere avtaler mellom ms og call of duty utgiver så er det mer sannsynlig at penger er innvolvert. Hvorfor ikke vise frem den versjonen som etter all fornuft å dømme er best grafisk?

Og da tenker jeg ikke bare ps4 men pc.

 

 

kanskje xbone versjonen ser best ut

Lenke til kommentar

 

 

ja for det er helt utenkelig at de ville ha utviklet først for xbone, de må ha betalt

Ingenting som er helt utenkelig, men med tanke på tidligere avtaler mellom ms og call of duty utgiver så er det mer sannsynlig at penger er innvolvert. Hvorfor ikke vise frem den versjonen som etter all fornuft å dømme er best grafisk?

Og da tenker jeg ikke bare ps4 men pc.

 

 

kanskje xbone versjonen ser best ut

 

 

Isåfall så er det ekstremt sløvt av utviklerne. Blir nok pc>PS4>XBO>X360/PS3 med tanke på grafikk og ytelse. Skal bli spennende å se hvordan grafikken blir på dem forskjellige systemene. Grunnen til at det er XBO versjonen i klippet er nok pga eksklusivitet avtale på DLC osv.

Lenke til kommentar

 

 

ja for det er helt utenkelig at de ville ha utviklet først for xbone, de må ha betalt

Ingenting som er helt utenkelig, men med tanke på tidligere avtaler mellom ms og call of duty utgiver så er det mer sannsynlig at penger er innvolvert. Hvorfor ikke vise frem den versjonen som etter all fornuft å dømme er best grafisk?

Og da tenker jeg ikke bare ps4 men pc.

 

 

kanskje xbone versjonen ser best ut

 

Det må være kun i de mest fanatiske drømmene til de mest innbitte xbox one fansen at xbox one versjonen ser bedre ut en både ps4 og pc versjonen. Gratulerer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ikke vet jeg, så det er ikke noe vits å gratulere, jeg hopper ihvertfall ikke til konklusjoner uten noe info, derfor var det et kanskje der

Lenke til kommentar

ikke vet jeg, så det er ikke noe vits å gratulere, jeg hopper ihvertfall ikke til konklusjoner uten noe info, derfor var det et kanskje der

All info vi trenger finner vi i hardwaren. Eller håper du clouden til MS vil få xbox one versjonen forbi både pc og ps4?

Lenke til kommentar

 

 

ikke vet jeg, så det er ikke noe vits å gratulere, jeg hopper ihvertfall ikke til konklusjoner uten noe info, derfor var det et kanskje der

All info vi trenger finner vi i hardwaren. Eller håper du clouden til MS vil få xbox one versjonen forbi både pc og ps4?
skjønner ikke hvorfor du har Ps4 og PC i samme setning, PC er LANGT over begge konsollene om man er villig til å betale. Har en PC til 25 lapper som naturligvis knuser begge konsollene.
Lenke til kommentar

 

 

ikke vet jeg, så det er ikke noe vits å gratulere, jeg hopper ihvertfall ikke til konklusjoner uten noe info, derfor var det et kanskje der

All info vi trenger finner vi i hardwaren. Eller håper du clouden til MS vil få xbox one versjonen forbi både pc og ps4?
skjønner ikke hvorfor du har Ps4 og PC i samme setning, PC er LANGT over begge konsollene om man er villig til å betale. Har en PC til 25 lapper som naturligvis knuser begge konsollene.

 

Fordi en gjennomsnittlig gamer pc har bedre specs en xbox one. Og ps4 har bedre specs en xbox one. Så enkelt er det. Men en så lik arkitektur så blir det lett å sammenligne.

25 lapper, ja om man liker å bruke mye penger på pc så er det flott. Selv bygger jeg pc'er til ca 10-14 tusen til kompiser som spør. Da får man mye for pengene.

 

Så håper du skjønner det nå. Jeg nevnte pc fordi vår godeste xbox one venn noen innlegg over tror at de viste xbox one versjonen fordi den ser bedre ut en både ps4 og pc versjonen.

Lenke til kommentar

 

Så håper du skjønner det nå. Jeg nevnte pc fordi vår godeste xbox one venn noen innlegg over tror at de viste xbox one versjonen fordi den ser bedre ut en både ps4 og pc versjonen.

 

Det ville ikke vært første gang utgiver/utvikler "nerfer" portene til et spill slik at en av utgavene ikke skal se dårligere ut enn de øvrige.

I TES:Oblivion kunne man ikke kjøre på med HDR og FSAA samtidig på PC, det ble selvsagt spekulert i at Xbox 360 var skyld i dette, fordi 360 ikke hadde muskler til å kline til med FSAA og HDR i motsetning til en high-end PC på den tiden.

 

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

 

 

Så håper du skjønner det nå. Jeg nevnte pc fordi vår godeste xbox one venn noen innlegg over tror at de viste xbox one versjonen fordi den ser bedre ut en både ps4 og pc versjonen.

 

Det ville ikke vært første gang utgiver/utvikler "nerfer" portene til et spill slik at en av utgavene ikke skal se dårligere ut enn de øvrige.

I TES:Oblivion kunne man ikke kjøre på med HDR og FSAA samtidig på PC, det ble selvsagt spekulert i at Xbox 360 var skyld i dette, fordi 360 ikke hadde muskler til å kline til med FSAA og HDR i motsetning til en high-end PC på den tiden.

 

 

Trolig vil det bli mulighet for bedre AA på PC versjonen i det minste.

 

Oblivion brukte forøvrig FP10 HDR og 2xMSAA på Xbox360. X1K kortene til ATi fikk etterhvert HDR+MSAA støtte i Oblivion med en driver oppdatering, mens Nvidia hadde ikke hardware støtte for floating point HDR sammen med MSAA før med GeForce 8xxx serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...