Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

 

ja det er rimelig trangsynt spør du meg, vil du ha en bil med manuelle vinduer eller vil du ha elektriske.

man gjør det bare verre for seg selv og ikke bruke kinect, og hvorfor? hva er grunnen?

 

Ja, nå vil jeg gjerne ha eksempler. Jeg er ikke interessert i Kinect i det hele tatt selv, overbevis meg.

 

 

hvorfor skal jeg gjøre det for deg? du klarer vel å bruke google og youtube, så ser du selv hvorfor Xbox one er noe annet (var noe annet) enn xbox 360.v2

de fleste som hadde noe imot kinect er folk som ville ha en xbox men hadde ikke penger til den når kinect var med, eller paranoide nisser som trudde folk skulle spionere på dem siden det var et kamera der.

 

har ikke hørt noe klage på det kinect faktisk gjør. men folk som klager er for det meste folk som ikke har prøvd den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er positiv til ideen bak Kinect, men det hjelper ikke når MS ikke støtter dingsen med spill.

Her er listen over MS-utgitte spill som ikke krever Kinect:
Dead Rising 3
Ryse
Forza Motorsport 5
Crimson Dragon
Killer Instinct
Lococycle
Zoo Tycoon
Max: Curse of Brothehood
Powerstar Golf
Halo: Spartan Assault

...og Titanfall ble riktignok ikke gitt ut av MS, men det er definitivt det spillet MS har pushet mest det siste halvåret.

Her er listen over MS-utgitte spill som krever Kinect:
Kinect Sports Rivals

Hvor ble det av Kinect-spillene?


Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Fordi jeg enda ikke har sett noe som bedrer gameplay i spillene jeg evt ønsker å spille. Fordi jeg ikke er interessert i å bruke stemmekommandoer og gestures når jeg kan bruke en gamepad like enkelt. "Xbox Record" eller hva kommandoen var bryr jeg meg heller ikke noe om, på samme måte som jeg ikke bryr meg om å ta opp gameplay med knappen på PS4 (som er en like elegant løsning for min del).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg har brukt den på menyer og navigasjon å slikt første dagen jeg fikk X1 den 29.november. Ikke nyttig hos meg ihvertfall. Så hvem sikter han til i grunn, disse nissene og trangsynte som det er så mange av?

 

hvorfor tror du de har en xbox uten kinect, ganske mye skriking om det på nettet

Lenke til kommentar

Jeg er positiv til ideen bak Kinect, men det hjelper ikke når MS ikke støtter dingsen med spill.Her er listen over MS-utgitte spill som ikke krever Kinect:

Dead Rising 3

Ryse

Forza Motorsport 5

Crimson Dragon

Killer Instinct

Lococycle

Zoo Tycoon

Max: Curse of Brothehood

Powerstar Golf

Halo: Spartan Assault

Titanfall ble riktignok ikke gitt ut av MS, men det er definitivt det spillet MS har pushet mest det siste halvåret.Her er listen over MS-utgitte spill som krever Kinect:

Kinect Sports Rivals

Hvor ble det av Kinect-spillene?

 

D4 skal være Kinect spill og Fantasia Evolved. Da er det 3 ihvertfall hehe.

Det Kinect trenger for min del er nytt Dance Central. "Spilte" "danset" i denne serien i over 30 timer på X360 :D

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

D4 skal være Kinect spill, da er det 2 ihvertfall hehe.

 

Det krever ikke Kinect. Du kan bruke den vanlige kontrolleren.

 

Uansett så snakket jeg om spill som allerede har kommet ut. Dersom MS virkelig ønsket å overbevise folk om at Kinect 2.0 fortjente å være med i pakken så burde de ha støttet den med flere spill.

 

Edit: Fantasia blir gitt ut av Disney.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

De fleste som har øynene åpne har sett at dette kom til å skje. Ms brukte rett å slett for mye av budsjettet på kinect, dermed ble konsollen for dyr og selve hw for dårlig. Ms bommet med strategien sin rett å slett. Og ikke har de klart å overbevise forbrukerene at kinect har noe for seg.

Lenke til kommentar

 

D4 skal være Kinect spill, da er det 2 ihvertfall hehe.

 

Det krever ikke Kinect. Du kan bruke den vanlige kontrolleren.

Uansett så snakket jeg om spill som allerede har kommet ut. Dersom MS virkelig ønsket å overbevise folk om at Kinect 2.0 fortjente å være med i pakken så burde de ha støttet den med flere spill.

Ahh ok, viste ikke at man kunne bruke kontroller på D4. Nå tok jeg det jeg vet av kommende spill som kan ha Kinect i bruk. :)
Lenke til kommentar

Jeg er positiv til ideen bak Kinect, men det hjelper ikke når MS ikke støtter dingsen med spill.

 

Her er listen over MS-utgitte spill som ikke krever Kinect:

Dead Rising 3

Ryse

Forza Motorsport 5

Crimson Dragon

Killer Instinct

Lococycle

Zoo Tycoon

Max: Curse of Brothehood

Powerstar Golf

Halo: Spartan Assault

 

...og Titanfall ble riktignok ikke gitt ut av MS, men det er definitivt det spillet MS har pushet mest det siste halvåret.

 

Her er listen over MS-utgitte spill som krever Kinect:

Kinect Sports Rivals

 

Hvor ble det av Kinect-spillene?

 

 

 

 

Selv Kinect Sport Rivals hadde vært bedre uten Kinect. Jeg hadde skikkelig lyst til å spille det vannskuterspillet, men opplevelsen ble helt ødelagt av å måtte bruke Kinect.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fordi jeg enda ikke har sett noe som bedrer gameplay i spillene jeg evt ønsker å spille. Fordi jeg ikke er interessert i å bruke stemmekommandoer og gestures når jeg kan bruke en gamepad like enkelt. "Xbox Record" eller hva kommandoen var bryr jeg meg heller ikke noe om, på samme måte som jeg ikke bryr meg om å ta opp gameplay med knappen på PS4 (som er en like elegant løsning for min del).

 

kan ikke bruke en gamepad like enkelt, selvfølgelig går det også veldig bra, men Kinect sammen med en gamepad er uhyre mer effektivt og man virkelig ser at systemet er bygd opp rundt kinect, legger du til smarglass blir det enda bedre.

 

man kan la gamepadda ligge og bare bruke stemmen uten og røre gamepaden, eller man kan bruke smartglass.

for min del så er av og på funkjsonen til kinect alene verdt den og sign in.

 

skype for de som bruker det, QR coder for de som bruker det. alt er mer effektivt med kinect og det føles nextgen.

 

jeg ser ingen grunn til å ikke bruke kinect, kinect er mer enn stemmestyring.

i spill kan jeg ikke si noe om da jeg ikke synes det er noe særlig, men for meg har ikke kinect noe med spill å gjøre

Lenke til kommentar

De fleste som har øynene åpne har sett at dette kom til å skje. Ms brukte rett å slett for mye av budsjettet på kinect, dermed ble konsollen for dyr og selve hw for dårlig. Ms bommet med strategien sin rett å slett. Og ikke har de klart å overbevise forbrukerene at kinect har noe for seg.

Ifølge MS er det nettopp det de har klart, å overbevise om at kinect faktisk har noe for seg. At de nå tilbyr en løsning til de som ikke er interessert, er ikke det samme som å erkjenne et problem.

 

HW er god nok for de eksklusive, noe som det nok vil bli mange av på E3. Multiplatsan kjøper man såklart på PC om mulig dersom grafikk er viktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det med å skanne QR-koder er nok kjekt, men hvor ofte hadde jeg brukt det egentlig? Skype bryr jeg meg heller ikke, da jeg heller bruker Skype på PC. Samtaler mens jeg spiller er uansett ikke noe for meg.

men det er 1% av hva kinect kan gjøre, bare du gir den en sjangse å prøver.

du beviser jo bare påstanden min om at folk som ikke har prøvd den liker den ikke

Lenke til kommentar

Det er ikke at jeg ikke liker Kinect 2, jeg synes bare det er uinteressant. QR-scanninga er det du har nevnt til nå som er det som interesserer meg mest av funksjonene, sier ikke det sitt? Jeg ønsker ikke det samme som deg, og det er helt greit. Men jeg kommer aldri til å kalle noen som ønsker seg Kinect for nisse eller noe annet.

Lenke til kommentar

 

De fleste som har øynene åpne har sett at dette kom til å skje. Ms brukte rett å slett for mye av budsjettet på kinect, dermed ble konsollen for dyr og selve hw for dårlig. Ms bommet med strategien sin rett å slett. Og ikke har de klart å overbevise forbrukerene at kinect har noe for seg.

 

Multiplatsan kjøper man såklart på PC om mulig dersom grafikk er viktig.
Eller på PS4 om man er i min situasjon der jeg ikke vil kjøpe/ oppgradere PC og allerede har PS4, Wii U og X1.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det er ikke at jeg ikke liker Kinect 2, jeg synes bare det er uinteressant. QR-scanninga er det du har nevnt til nå som er det som interesserer meg mest av funksjonene, sier ikke det sitt? Jeg ønsker ikke det samme som deg, og det er helt greit. Men jeg kommer aldri til å kalle noen som ønsker seg Kinect for nisse eller noe annet.

gjør hva du vil, det uansett tåpelig og komme med meninger på noe du ikke har prøvd

det er en viss trangsynhet og nekte å bruke noe uten å ha prøvd. og ikke være åpen for nye ting. hvis alle hadde vært slik at vi fortsatt sveiva opp vinduet manuelt.

 

jeg tar imot teknologi og prøver før jeg gir en mening, og kinect er en fremgang i konsollteknologi

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...