Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

 

 

Nja, det spørs fremdeles på størrelsen på spillet. GTA er det større enn noe annet i spillindustrien. Hadde vært morsomt å sett hvor mye Sony og Microsoft har betalt for diverse avtaler.

Jeg er ikke uenig med deg. Når det gjelder Titanfall 2 så tror jeg at MS hadde grepet sjansen dersom de hadde blitt tilbudt permanent eksklusivitet for 50 millioner dollar, men det finnes mange spill som de neppe ville ha betalt like mye for.

 

 

Uten tvil. Det hadde jo vært gi bort pris. For å kompensere for tapt salg så måtte nok brløpet vært mange hundre millioner dollar.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digger at selskaper kjøper spill eksklusivt. Håper MS sikrer seg mange eksklusive avtaler og hindrer sony i å få fatt i de beste spilla. :ninja:

Dette blir bare vanskeligere og vanskeligere med tanke på hvor mye bedre PS4 selger enn Xbox One. Det er gode grunner til at det nesten er garantert at Titanfall 2 også blir å komme til PS4.

Lenke til kommentar

Det var på tide. De fjerner også kravet om gullmedlemskap for streamingtjenester. Bare å si det får meg nesten til å le, ærlig talt, og folk har støttet dette produktet? Skammelig.

 

Et rent resultat av at Sony har banket Microsoft etter lanseringen av de nye konsollene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ganske trist egentlig, MS prøvde å tilføye noe nytt som fikk xboxen til og føles nextgen.

ikke bare krafigere hardware.

tror det er et dårlig trekk og ikke ha med kinect, den er awesome.

 

men sikkert ok at man kan velge, bare MS ikke forandrer på hvordan xboxen fungerer fordi noen trangsynte folk ikke vil bruke kinect

Lenke til kommentar

ganske trist egentlig, MS prøvde å tilføye noe nytt som fikk xboxen til og føles nextgen.

ikke bare krafigere hardware.

tror det er et dårlig trekk og ikke ha med kinect, den er awesome.

 

men sikkert ok at man kan velge, bare MS ikke forandrer på hvordan xboxen fungerer fordi noen trangsynte folk ikke vil bruke kinect

Er nok ikke bare trangsynte som har fått MS til å skifte på alt dem har prøvd å gjort siden ifjor. Nå med Xbox One uten Kinect.

Hos meg har den ikke tilføyet noe som helst om det er bruk av menyer, til spilling osv. Går mye raskere med standard kontroll.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

To be clear, as we introduce this new Xbox One console option, Kinect remains an important part of our vision. Many of you are using Kinect for Xbox One every day. In fact, more than 80 percent of you are actively using Kinect, with an average of 120 voice commands per month on each console. Some of the most popular voice commands include “Xbox On,” “Xbox Broadcast” and “Xbox Record That.” We will continue to offer a premium Xbox One with Kinect bundle to deliver voice and gesture controls, biometric sign-in, instant personalization, instant scanning of QR codes

 

det høres bra ut, bra de ikke har gitt helt etter nissene

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

sikter du til meg? hvis det så burde du revurdere. har ikek sagt noe annet enn at det er greit man kan velge, bare de ikke går bort i fra hvordan kinect fungerer, noe de ikke gjør som er fint.

 

og for meg er det uforståelig at noen ikke vil ha det kinect tilbyr, eneste jeg kan se som folk klager på den er folk som ikke har råd

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja det er rimelig trangsynt spør du meg, vil du ha en bil med manuelle vinduer eller vil du ha elektriske.

man gjør det bare verre for seg selv og ikke bruke kinect, og hvorfor? hva er grunnen?

Lenke til kommentar

ja det er rimelig trangsynt spør du meg, vil du ha en bil med manuelle vinduer eller vil du ha elektriske.

man gjør det bare verre for seg selv og ikke bruke kinect, og hvorfor? hva er grunnen?

 

Ja, nå vil jeg gjerne ha eksempler. Jeg er ikke interessert i Kinect i det hele tatt selv, overbevis meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...