Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Vi har vel plukket opp det, men det var mange uker siden.

Det er uansett merkelig om den slites så fort. Må vel være relevant med også hvordan noen holder kontrollen. Personlig har jeg aldri hatt problemer med å få slitt av gummien på sticken. Derimot har en kamerat klart det på sine 2 DS3-kontroller. Så tipper dette har noe med hvordan huden er på tomlene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja det var jo helt elendig, men det var dritt på PS3 også. Men jeg kjøpte aldri noe skikkelig headsett til PS3. Men det er vel mer komprimering og dårlig oppløsning som gir den grøtete lyden skulle en tro..?

Men nå burde jo Headsettet som følger med være såpass bra at man slipper å kjøpe seg et nytt et?

Lenke til kommentar

La oss håpe at det kun gjelder det nye headsettet som følger med, har Pulse Elite selv, blir spennende å teste med det. Man ser jo enkelt at det som følger med er en svært billig sak på alle måter, det er neppe optimalt og vil selvfølgelig ligge langt under det som forventes av mer hardcore gamere. For den jevne forbruker derimot.

 

Når det er sagt, kan MS legge med et godt fungerende headset med One, så burde absolutt PS4 gjøre det også, er svakt av Sony.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Ja for dette her var jo en skikkelig nedtur. Blir å spille BF4 under vann da, Sony da :( Jeg vil gjerne skaffe meg ett skikkelig headsett til konsollene denne gangen, noe jeg aldri gjorde til 360 da det medfølgende fungerte bra til kommunikasjon. PS3 ble aldri brukt online noe særlig, så problemstillingen var ikke eksisterende der :p

 

Finnes det noe som fungerer til både One og PS4? Er ikke så aktuelt å ha ett til hver.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men nå burde jo Headsettet som følger med være såpass bra at man slipper å kjøpe seg et nytt et?

 

Nja...det er jo ekstremt billige og av laber kvalitet det en får med. Det var ihvertfall det på X360 og PS3, ser ut som det er samme greiene som er med i XBO og PS4.

 

Men om det er ikke komprimert ut av milde moses og middels til høy bittrate så skal en høre ting klart og fint. Noe en helt klart ikke gjorde på PS4 testen her slik...og samme var/er på PS3.

Lenke til kommentar

 

Nja...det er jo ekstremt billige og av laber kvalitet det en får med. Det var ihvertfall det på X360 og PS3, ser ut som det er samme greiene som er med i XBO og PS4.

 

Men om det er ikke komprimert ut av milde moses og middels til høy bittrate så skal en høre ting klart og fint. Noe en helt klart ikke gjorde på PS4 testen her slik...og samme var/er på PS3.

Men om dette er realitet og at lyden faktisk er så grom uavhengig av hvilket headset eller hvem som Hoster samtalen, så bør Sony la Skype ihvertfall få en obligatorisk plass på systemet.

 

For slik lyd i 2014(Next Gen) er latskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...