Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Nekda, fordi du setter pris på de andre funksjonene. Men hadde du f.eks. Kjøpt et grafikkort som bare klarte 720p og du kunne kjøpt et som klarte det og samtidig var billigere. Alt annet likt.

 

vil ikke si det er helt det samme, du må se på helheten når det gjelder en konsoll ikke hvor mange piksler man kan telle

Lenke til kommentar

FY helsike.

Ka skjer, jeg var så skeptisk til Xbox one, men det er en utrolig flott totalpakke. Jeg elsker det jeg har sett av killer instinct for tida.

Samtidg er UIet et par hakk over sony sitt, jeg mener på PS4 så kan man ikke engang party sammen for å spille samme spill. Du må prøve å joine spillet til din venn på ps4 og håpe dere kommer på samme lag, fks i battlefield 4. Det er tull.

 

Jeg ble veldig overrasket på en positiv måte.

Jeg kommer uansett til å skaffe meg PS4 om 1 uke, litt pga det er lenge til xbox1 kommer hit, men nå skal jeg definitivt ha den og.

Lenke til kommentar

Farger er jo strengt tatt noe man kan endre på selv hvis man kan litt om TV innstillinger.

 

Kan også være slik pga innstillingene på capture settet. Som gjør at PS4 versjonen er lysere og XBO versjonen er mørkere.

RGB limited (16-255)

RGB full (0-255)

Color space etc

Så vidt jeg vet kjører TVene på en annen RGB skala enn det PC skjermer gjør, som kan føre til at vi ser mer av spekteret her, som gjør at PS4 versjonen ser litt lysere/gråere ut.

Laster man ned fulle demoklipp kommer PS4 versjonen best ut.

Lenke til kommentar

Gud er 1080p på ps4 litt tonet ned? og opskalering på x1 virkelig så bra at den faktisk er mye skarpere :love:

Nei. PS4en ser bedre ut, er bare å ta en titt på eurogamer og laste ned ukomprimerte klipp.

 

Igjen, det virker som du ikke vet hva oppsklaering er for noe.

Og derfor burde du se disse bildene så du skjønner hva oppskalering gjør for noe

http://i.imgur.com/clfPV3w.jpg

Du har forøvrig en mye bedre scaler i en ok TV enn du har i en konsoll, men det er en annen sak

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

... jeg mener på PS4 så kan man ikke engang party sammen for å spille samme spill. Du må prøve å joine spillet til din venn på ps4 og håpe dere kommer på samme lag, fks i battlefield 4.

 

 

FFFFUUUUUCCKK-Imgur.gif

 

 

Sony og den ubrukelige online tjenesten deres gjør det f.... ikke lett å eie en konsoll. Heldigvis går jeg for begge :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om denne funker, men kameraten min benyttet seg av dette.

 

NOEN SOM VIL HA BILLIG PS4 / XBOX ONE?

CDON har drete seg ut med en rabattkode. Bruker man xYDZAmwQ, får man PS4 til 2899. Bestilte akkurat. Tar nok ikke lang tid før feilen er fikset.

Jeg trenger ingen konsoll akkurat nå, så sikkert noen av dere kan benytte seg av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...