Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan se DVD/Blu-ray offline etter å ha aktivert den Blu-ray saken.

Will I be able to watch Blu-ray movies on PS4?

Yes, you will need to download and install PS4’s day-one system software update 1.50, and then activate your Blu-ray Disc video capability with a one-time activation through the internet in order to play Blu-ray Disc films and DVD video content.

What if I’m not able to or don’t want to connect my PS4 system online?

PS4 owners in North America can contact SCEA Consumer Services at (800) 345-7669 to request a Blu-ray activation disc that will be distributed via mail.

Lenke til kommentar

IGN tar for seg spillene som kommer på lansering og fremover. Mye gøy som kommer, men for min del så har XBO uten tvil det som frister mest i denne omgangen.

 

http://www.ign.com/videos/2013/11/06/ps4-vs-xbox-one-launch-games-and-beyond?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social

Og vinneren er "DEG".

Pen video, de gjorde ikke noe for å kaste bensin på bålet når det kommer til konsollkrigen.

Lenke til kommentar

Og vinneren er "DEG".

Pen video, de gjorde ikke noe for å kaste bensin på bålet når det kommer til konsollkrigen.

 

Derfor det står "men for min del". Og det var ikke for å kaste bensin på noen barnslig konsollkrig. Men for å dele en fin oversikts video over hva som kommer. Og hvor jeg ga uttrykk at for min del så frister XBO spillene.

 

That's all.

Lenke til kommentar

Det gjør ps4 også

 

Vel, i følge Kenny Linder (en utvikler som jobber på spill til begge nestegenrasjonskonsoller) kommer ikke Xbox One med et OS i det hele tatt. Det gjør PS4. Ergo, PS4 er brukbar uten oppdatering, det er ikke Xbox One. Ta det med en klype salt.

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=89005492&highlight=#post89005492

 

http://gamingbolt.com/ps4-day-one-update-new-details-game-discs-dont-have-it-dev-kits-identical-to-retail-units-and-more

 

 

Kenny Linder, who was previously a part of Sony UK’s recently shuttered BigBig Studios and who is now working on a launch title for both next gen consoles, has revealed some new details on the upcoming Day One update for the PlayStation 4. He also discussed just why the Xbox One will require its Day One update.
Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Synes også at xbo stiller godt når det gjelder lanseringsspill, samtidig synes jeg UIet ser veldig bra ut og synes faktisk at stemmekontrollen ser ut til å fungere bra :-) Tror i tillegg at MS har gjort noe genialt ved å ha mulighet til å koble dekoder til boksen! Skulle ønske at Sony hadde lagt ut mer av UI slik MS har gjort.

 

Merker at det begynner å friste med begge boksene, haha! Men blir nok bare 1, venter kid i april så prioriteringene kommer nok til å endre seg radikalt :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Derfor det står "men for min del". Og det var ikke for å kaste bensin på noen barnslig konsollkrig. Men for å dele en fin oversikts video over hva som kommer. Og hvor jeg ga uttrykk at for min del så frister XBO spillene.

 

That's all.

Det var også det jeg prøvde så diskré å gjøre selv, å konstatere at uansett hvilken platform man spiller på og velger å spille på, så vinner "Du", "Meg".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...