Gå til innhold

Call of Duty: Ghosts er offisielt


Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy om de kom opp med noe nytt. Første Call of Duty var en stor forbedring av det allerede banebrytende Medal of Honor og det første Modern Warfare bragte, på tross av en uoriginal skytedel, mye nytt til sjangeren. Siden har det egentlig ikke skjedd noe minneverdig, men er lov å håpe at det er denne gangen det skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekstremt COD-hat er litt 2009. Også er det skikkelig patetisk.

 

For et kjedelig svar. Jeg skriver ingen steder at jeg hater COD. Har hatt en del moro med kompiser og COD jeg. Men man klarer vel ikke komme med mer elokvente kommentarer hvis man kun digger slike spill.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ska bli morro å se hva som skjer med serien nå mtp. den neste generasjonen :) Selv hoppet jeg av COD-toget etter Black Ops, som dog var en del bedre enn det forferdelige Mw2.

 

Men da var jeg altså lei, så spørst det da om Ghosts greier å lokke meg tilbake.

Lenke til kommentar

For et kjedelig svar. Jeg skriver ingen steder at jeg hater COD. Har hatt en del moro med kompiser og COD jeg. Men man klarer vel ikke komme med mer elokvente kommentarer hvis man kun digger slike spill.

 

Det var litt av en antakelse å ta, du er jo en liten Siv Jensen. Regner med du ikke leste den første kommentaren min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Call of Duty ble bare rør og tull etter de startet på Modern Warfare serien, bare gjenbruking av motor, dårlig historie og samme tingene hver enste gang med noen få forandringer bare så kaller de det et nytt spill.

 

teasern er så klisje at jeg blir kvalm over hva dette spillet har blitt til :p

Lenke til kommentar

And yet here you are...

Det er jo et forum? man skal jo praktisk talt si det man mener om et spesielt tema.

 

Jeg mener og tror at Ghost blir en hit, men jeg hater det for det. COD har simplifisert denne spill generasjonen til å tro at hjernedødt gameplay er veien å gå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaha? Retorikk på høyt nivå. Virkelig imponerende.

sthusby har "diskutert" slik i over et halvt år, ikke tenk så mye over det.

Det er jo et forum? man skal jo praktisk talt si det man mener om et spesielt tema.

 

Jeg mener og tror at Ghost blir en hit, men jeg hater det for det. COD har simplifisert denne spill generasjonen til å tro at hjernedødt gameplay er veien å gå.

Jeg er helt enig, CoDs stadig større suksess for hver iterasjon med simplifisering av gameplay har vist at penga fosser inn om man appellerer til de mindre interesserte gruppene.

 

Jeg må også applaudere deg for riktig bruk av ordet simpel :thumbup:

Endret av arni90
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig, CoDs stadig større suksess for hver iterasjon med simplifisering av gameplay har vist at penga fosser inn om man appellerer til de mindre interesserte gruppene.

 

Med andre ord akkurat som i alle andre kulturformer. Det er ikke sånn at COD eksisterer på bekostning av andre spill, eller at Transformers eksisterer på bekostning av andre filmer, eller at Justin Bieber eksisterer på bekostning av andre artister.

 

Det finnes rikelig med spill, filmer og artister der ute som gjør noe helt annet og som lykkes med det. Mangfoldet i spillindustrien har aldri vært større, og aldri før har det kommet flere gode spill enn nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...