Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Disse videoene er et utrolig bra for markedsføringen av spillet, ja.

 

Det er de som kommer til å tape betydelig på en slik inngripen. Hva gjør folk før de kjøper et spill? Jo, de går inn på YouTube for å ta en titt på spillet. Når disse effektivt blir slettet så fremstår spillet som mer dødt uten aktive spillere. Tragisk.

 

De burde faktisk lære av Blizzard der. Feks med Heartstone, noen av de første som har fått beta der er de som de vet streamer og viser fram spillet, aka Gratis Reklame :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite tips: Ikke ta en alt-tab tilbake til windows. Har gjort det seks ganger selv, og spillet har kræsje hva jævla gang.

Lite tips: Spill i borderless windowed mode.

 

Ser ut som fullskjerm men du har muligheten til å tabbe ut og inn av spillet som du vil uten å tenke på noen form for loading etc.

Lenke til kommentar

Lite tips: Spill i borderless windowed mode.

 

Ser ut som fullskjerm men du har muligheten til å tabbe ut og inn av spillet som du vil uten å tenke på noen form for loading etc.

 

Pleier å gjøre det i de fleste spill, da jeg ikke klarer å ta skjermbilde i full skjerm. Får bare svart bilde, om jeg får noe i det hele tatt. Trenger det heldigvis ikke i FFXIV, men det går bedre å ta en alt-tab da. Ikke at det går bra, men det går bedre. ;)

Lenke til kommentar

Er også på Phoenix i lag med 2 kompiser. Er bare level 15 ennå, men er overrasket over hvor godt jeg liker det til tross for at det ennå ikke føles som noe annet enn et generic MMO.

 

Heter Rinny Rivenhart, spiller Lancer for øyeblikket. Har tenkt til å levele Marauder eller Gladiator så snart jeg kan, da jeg gjerne skulle spilt tank.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er også på Phoenix i lag med 2 kompiser. Er bare level 15 ennå, men er overrasket over hvor godt jeg liker det til tross for at det ennå ikke føles som noe annet enn et generic MMO.

 

Heter Rinny Rivenhart, spiller Lancer for øyeblikket. Har tenkt til å levele Marauder eller Gladiator så snart jeg kan, da jeg gjerne skulle spilt tank.

Så bra. Tar kontakt jeg. Spiller monk. Level 19. Lurte på å skifte til healer eller bard. Muligens healer da siden du tenker tank

Endret av Tottoro
Lenke til kommentar

https://twitter.com/FF_XIV_EN/status/373541774188240896

 

Rejoice! - http://support.na.square-enix.com/rule.php?id=5382&la=1&tag=authc&policy=update

 

FINAL FANTASY® XIV
Materials Usage License
Effective August 30, 2013

 

You may not use the Materials for any sales or commercial use, meaning you cannot receive license fees or advertising revenue, except as part of the partner programs operated by YouTube.com, Twitch.tv, Ustream.tv, or similar programs

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig bra at de tar til vettet. :) Square Enix gjør kanskje mye rart, men akkurat når det gjelder dette spillet så virker de veldig flinke til å lytte til spillerne, i stedet for å bare kjøre sitt eget løp. Men de tør kanskje ikke annet, de er jo helt avhengige av at XIV blir en suksess, etter katastrofen som var 1.0. :p

Lenke til kommentar

Sigh. Endelig fått spillet så jeg kan prøve igjen - registrerte nøkkel, logget inn - kom i køen til Shiva med bare 22 foran meg. Tenkte yes, nå er saker og ting i orden - så da skal jeg lage en karakter på Phoenix også. Gjorde det..serveren var tilgjengelig - helt til jeg trykket på ferdig. Da var den full.

 

Og når jeg nå skulle logge inn på Shiva så er serveren full og det går ikke å komme i køen engang.

 

Irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...